Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:36:59 GMT

۶۶ ویژه‌برنامه دهه ولایت در استان سمنان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۱۳۷۰

۶۶ ویژه‌برنامه دهه ولایت در استان سمنان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سوقندی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه ولایت استان سمنان، به میزبانی این اداره کل با تأکید بر اجرایی ۶۶ عنوان ویژه‌برنامه در سطح استان، تأکید کرد: سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جشنواره داستان‌نویسی، نهمین دوسالانه موسیقی در کنار نمایشگاه‌ها و برنامه‌های هنری در زمره اقدامات در دهه ولایت و امامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اکران ۱۲ فیلم ایرانی و پنج فیلم خارجی در محل سالن سینما یادمان سمنان باهدف آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با صنعت سینما، نشاط اجتماعی و فرهنگی و ترویج فرهنگ و سبک زندگی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این ایام است.

برگزاری جشنواره موسیقی در سمنان

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی با یک هزار و ۲۵۹ اثر داستانی ارسالی به دبیرخانه برای پانزدهمین بار در شهریورماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود که امیدواریم با این استقبالی که از جشنواره شده، شاهد یک برنامه ماندگار فرهنگی در استان سمنان باشیم.

سو قندی بابیان اینکه نهمین جشنواره دوسالانه موسیقی به مدت سه در سمنان برگزار می‌شود، تأکید کرد: این برنامه نیز دارای اهمیت است چراکه گروه‌های موسیقی نوایی و محلی از جای‌جای ایران اسلامی به استان سمنان خواهند آمد.

وی در پایان مردم محور بودن برنامه‌های ارشاد اسلامی طی ایام دهه ولایت را بزرگ‌ترین ویژگی آن‌ها دانست و تأکید کرد: ترویج نشاط اجتماعی، فرهنگ دینی و سیره اهل‌بیت(ع) مهمترین اهداف ما در برگزاری برنامه های دهه ولایت است.

کد خبر 4381582

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه ولایت فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد روز خبرنگار شیراز بیرجند هفته دولت خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند