Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:15:42 GMT

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۱۶۴۰

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان معرفی شد

آبادان - ایرنا - سیدزین‌العابدین موسوی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آبادان معرفی شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این مراسم که در سالن الغدیر فرمانداری آبادان برگزار شد گفت:دولت نگاه ویژه به استان خوزستان و نماینده عالی دولت در استان نیز همان نگاه را به نسبت به شهرستان آبادان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی حسین زاده همدلی، همراهی و مشارکت علم و دانش را یکی از ظرفیت‌های آبادان دانست و اظهار داشت:آبادان به لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی جایگاه خوبی در سطح استان و کشور دارد.
وی داشتن سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد اروند را از ویژگی‌های تاثیرگذار در سطح منطقه‌ای و ملی شهرستان آبادان عنوان کرد و بیان داشت:باید از این ویژگی‌ها برای برطرف کردن مشکلات شهرستان بهره گرفت.
حسین زاده نیروی انسانی مهار را یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان آبادان عنوان کرد و گفت:سرمایه‌های انسانی و اجتماعی در شهرستان می‌توان تحول ساختاری در توسعه منطقه و استان داشته باشد.
وی توجه به شناخت کافی از شهرستان و آشنایی به منطقه آزاد اروند را از شاخص‌های ارزیابی و انتخاب فرماندار جدید آبادان عنوان کرد و بیان داشت:امیدوارم فرماندار جدید آبادان با بهره‌گیری از تجارب باعث رونق و شکوفایی بیشتر اقتصادی در منطقه شود.
به گزارش ایرنا نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه آب و اشتغال از چالش‌های شهرستان آبادان عنوان کرد و گفت:آبادان بیشترین نرخ بیکاری در کشور رادار است.
عامر کعبی افزود:تأخیر در احداث سد سلولی تنظیمی در بالادست و پایین‌دست رودخانه بهمنشیر باعث شده تا فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی بخصوص در میانه کاری و نخلستان‌ها را از دست بدهیم.
وی از برنامه‌ریزی در ایجاد 10هزار فرصت شغلی در بخش نفت آبادان خبر داد و گفت: تاکنون 2هزار و 415 نفر جذب فاز 2پالایشگاه شدند که سهم جوانان بومی منطقه در آن ناچیز است.
کعبی گفت:متاسفانه مشغول شن بیشتر مسئولین چالش‌های آب باعث شد تا نظارت درستی برجذب نیروهای در فاز 2 آبادان نشود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:در برنامه ششم توسعه کشور این اجاره به فرمانداران داده‌شده تا در جذب پیمانکاران بومی نظارت کنند و ازاین‌رو از فرماندار آبادان انتظار می‌رود در این زمینه نظارت بیشتری به کارکرد فاز2 پالایشگاه داشته باشد.
وی به سرمایه‌گذاری سه و نیم میلیارد دلاری در فاز 2 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت: گردش مالی این طرح ملی باید در استان و با انتخاب پیمانکاران محلی و بکار گیری نیروهای بومی آنجا شود.
وی به ایجاد 12 هزار فرصت شغلی در بخش تجارت و اقتصاد توسط منطقه آزاد اروند اشاره کرد و بیان داشت:اقدام خوبی در راستای تحول اقتصادی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر انجام‌شده است.
امام‌جمعه آبادان نیز در این جلسه گفت:آبادان منابع مالی زیادی دارد و باید از آن‌ها برای رفاه اجتماعی مردم استفاده کرد.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پرو عملکرد مسئولین در برطرف کردن مشکل آب آبادان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت:برای عبور از سایر مشکلات در آبادان نیاز به مدیریت جهادی، انقلابی و میدانی داریم.
سرپرست فرمانداری آبادان نیز در این مراسم توجه به اشتغال و کشاورزی را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت:برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های منطقه استفاده خواهد شد.
سید زین‌العابدین موسوی گفت:برای تحقق اهداف دولت خدمتگزار باید با مردم شفاف و صادق بود در این میان رسانه‌ها می‌توانند نقش تأثیرگذاری داشته باشند.
به گزارش ایرنا سید زین‌العابدین موسوی سابقه کار در شهرستان آبادان، شهر اروندکنار و سازمان منطقه آزاد اروند را دارد.
پیش ‌از این عزیزالله شهبازی به مدت پنج سال فرماندار آبادان بود که 2هفته پیش عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز منصوب‌شده است.
3015

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فرمانداري ويژه معرفي فرماندار آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرمانداری شهرستان دنا از تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد.

پارسا شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی بارش‌های سیل آسای اخیر خسارات جدی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد شده که تیم‌های ارزیاب در حال برآورد و ارزیابی خسارات وارده هستند.

وی اظهار کرد: در پی این بارش‌ها بدلیل تخریب ۷ دهانه پل ها، راه ارتباطی ۷ روستای شهرستان مسدود شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا خاطرنشان کرد: آب شرب دو روستای «امیرآباد» و «احمد غریب» این شهرستان با مشکل مواجه شده و شبکه آب این روستاها به دلیل جاری شدن سیل تخریب شده است.

شعبانی تصریح کرد: بیشترین خسارات وارده به مزارع پرورش ماهی و اراضی کشاورزی شهرستان بوده که ۶ مزرعه پرورش ماهی به طور کامل آسیب دیده‌اند و از بین رفتند.

وی ادامه داد: ۵ اکیپ جهاد کشاورزی جهت بررسی و برآورد خسارات وارده از فردا کار خود را شروع می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا با بیان اینکه به دنبال بارش های سیل آسا تلفات انسانی در شهرستان نداشته‌ایم، عنوان کرد: در رابطه شبکه برق و گاز شهرستان شکل آنچنانی ایجاد نشده است.

شعبانی بیان کرد: در پی جاری شدن سیل ۲ نفر که در یک مزرعه پرورش ماهی گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل