Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:56:04 GMT

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ۶۵۰ واحد مسکونی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۱۷۱۰

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ۶۵۰ واحد مسکونی

کابینه رژیم صهیونیستی که قبلا با ساخت ۲۹۶ واحد مسکونی در شهرک «بیت ایل» در مجاوزت رام الله موافقت کرده بود، اخیرا تعداد آن را به ۶۵۰ واحد مسکونی جدید افزایش داده است.

خبرگزاری فارس: کابینه رژیم صهیونیستی با ساخت ۶۵۰ واحد مسکونی جدید در شهرک «بیت ایل» مرکز کرانه باختری موافقت کرده است، این در حالی است که پیشتر ساخت ۲۹۶ واحد مسکونی در این شهرک اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «اسرائیل هیوم» در توجیه شهرک سازی جدید نوشت: «شهرک "بیت ایل" که در مجاورت شهر رام الله قرار دارد، برای شهرک‌نشینان شهرک البانا و دارینوف است که در سال‌های به دلیل ساخت غیر قانونی دو شهرک مجبور به تخلیه شده بودند.»

روزنامه عبری زبان افزود: طرح توسعه شهرک سازی به درخواست شورای شهرک سازی در بیت ایل واقع در مرکز کرانه باختری و وزارت شهرک سازی اسرائیلی و در نهایت با تائید کابینه نتانیاهو طی هفته گذشته صورت گرفت.

تشکیلات خودگردان فلسطین در آمار خود درباره شهرک‌سازی‌های اسرائیلی اعلام کرد که در کرانه باختری، بیش از ۱۹۶ شهرک با مجوز کابینه رژیم صهیونیستی و ۲۰۰ شهرک نیز بدون مجوز که در آن بیش از ۷۰۰ شهرک نشین ساکن هستند، ساخته شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک سازی رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر