Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@22:51:35 GMT

30 مرداد روز بزرگداشت علامه مجلسي است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۱۷۵۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: 30 مرداد علامه مجلسی گرامیداشت سیستان و بلوچستان بحارالانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه‌طباطبایی در تجمع حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق با استناد به آیه ۱۹۴ سوره بقره از قرآن کریم گفت: در این ایه آمده است: «هر کس به شما تجاوز نمود شما نیز همان گونه که تجاوز نموده بر او تجاوز کنید، و از خدا پروا کنید و بدانید که قطعاً خدا با پرواپیشگان است».

وی ادامه داد: آنچه مایه مباهات و افتخارت برای جمهوری اسلامی است، اقتدار نظام در احقاق حق خود در واکنش به تجاوز علیه کنسولگری ایران در دمشق و نیز در دفاع از ملت محروم غزه است. آنچه اتفاق افتاده مایه مباهات است و امیدوارم خداوند به نظام جمهوری اسلامی عزت و اقتدار بیشتری دهد تا ما بتواند از حق خود و مظلومان دفاع کند.

رییس دانشگاه علامه‌طباطبائی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی وقتی رژیم بعثی علیه ایران از موشک استفاده می‌کرد و شهرهای ما را موشک باران می‌کرد، ما هیچ امکانات رفاهی نداشتیم و فقط در صحنه‌های میدان نبرد می‌توانستیم دفاع کنیم و امکان اینکه بتوانیم مقابله کنیم و پاسخ بدهیم وجود نداشت. اما امروز با اقتدار و عظمتی که مجموعه نظام جمهوری اسلامی آفریده با یک فاصله چندهزار کیلومتری با تجهیزات، موشک‌ها و پهپادها قادر هستند به شکل نقطه‌زن، نقطه مورد نظر را هدف قرار دهند.

کد خبر 6080085

دیگر خبرها

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد