Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته دختر 2.5 ساله به نام پرنیا شیروانی در حالی که به همراه مادر و دو برادربزرگترش برای خرید به شنبه بازار خرم دشت کرج رفته بود، گم شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌گوید: می‌خواستم برای پسرهایم لباس بخرم. دست پرنیا و یکی از پسرهایم به دست من بود و پسر دیگرم را به دست خواهرم سپرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شلواری برای پسرم انتخاب کردم و لحظه‌ای دست پرنیا را رها کردم تا لباس پسرم را پرو کنم. سرم را که برگرداندم پرنیا کنارم بود. یک لحظه از او غافل شدم و ناگهان بچه‌ام گم‌شد.
مادر این کودک گم شده توضیح داد که شاهدان مدعی‌اند یک مرد افغانستانی او را با خود برده است.
بر پایه این گزارش درصورتی که پرنیا را دیده‌اید یا از محل نگهداری او با مطلع هستید با شماره تلفن ۰۹۱۸۷۷۱۹۴۸۵ تماس بگیرید تا کودکی را به مادرش برسانید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای فجیعی که هنگام غذا خوردن بر سر 3 زن و 1 مرد در بابل آمد + عکس

خبری تلخ از حادثه سانچی / دریا، گورستان ابدی شهدای نفتکش شد

قتل مامور پلیس در درگیری اشتباهی با نیروهای امنیتی!

حمام خون در روستای سلدوز / 8 نفر را زنده زنده آتش زدند

اقدام شوم با نیلوفر اکرمی، پزشک سرشناس زنان و زایمان

پایان جولان مینا هفت تیرکش در تهران + فیلم گفتگو

حال خواننده معروف پاپ ایرانی خوب نیست +عکس

چاقو را در سر نگهبان خرمشهری در مرز شلمچه فرو کردند + عکس هولناک 14+

تجاوز زندانی 15 ساله به خانم روانشناس در اتاق مددکاری زندان + عکس

ماجرای کثافتکاری پری بلنده خانم رئیس معروف تهران + عکس

این زن بیوه با گاو نر به حجله رفت + عکس

اعتراف لیلی به بلای وحشتناکی که بر سر پسر 18 ساله آورد + عکس

مریم التماس کرد که شوهر دارد ولی من آنقدر تجاوز به او را ادامه دادم تا اینکه حامله شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents اخبار حوادث مادر دختر کرج ساعت خرید عکس زن زندگی ازدواج مرد یک زن زن جوان تصاویر زنان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان