Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهه مرتضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: امسال نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر رول‌بال بانوان برگزار می‌شود و تیم ما تحت عنوان فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: با همکاری و حمایت  مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رییس هیأت اسکیت استان اصفهان و همچنین حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان این زمینه فراهم شد تا اصفهان در این رقابت‌ها یک نماینده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان به حضور 10 تیم در رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات در سه دوره انجام می‌گیرد که اولین دوره آن از فردا در قزوین آغاز می‌شود؛ تیم ما در نخستین دیدار به مصاف تیم هیأت اسکیت قم خواهد رفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رول‌بال ترکیبی از سه رشته اسکیت، هندبال و بسکتبال است، در تیم علاوه بر رول‌بالیست‌های قدیم اصفهان قهرمانان رشته‌های هندبال، بسکتبال و اسکیت هم حضور دارند.

مرتضایی بیان کرد: با تمریناتی که داشتیم از نظر بدنسازی وضعیت خیلی خوبی داریم، از نظر تکنیک، تاکتیک و سایر موارد فنی هم بسیار آماده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع می‌خواهیم تیم در صدر جدول قرار بگیرد و تا پایان رقابت‌ها در همان جایگاه حفظ شود.

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان اذعان کرد: اولین بار است که چنین اتفاقی افتاده و برایمان اهمیت زیادی دارد؛ من می‌خواهم قدردانی کنم از همه کسانی که حمایت و همکاری کردند تا این تیم شکل بگیرد و بتواند توانمندی‌هایش را در این سطح از رقابت‌ها نشان دهد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جدول قم لیگ برتر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا به مدت سه روز در شهر اصفهان برگزار می‌شود که نشانی از بلوغ فناوری هسته‌ای در کشور ماست.


جواد کریمی ثابت با اشاره به استقبال از این کنفرانس افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنر‌های تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.


وی گفت: ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد و در میزگرد‌های تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشور‌های ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.


کریمی ثابت افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها است و دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.


وی گفت:در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور موثر دارند، همچنین میزگرد‌های تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

کریمی ثابت خاطر نشان کرد: برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد.


وی گفت: نمایشگاه آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محور‌های ارائه محتوا، پوستر‌ها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشور‌های دنیاست.


این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتور‌های هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا