Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:31:10 GMT

فرماندار جديد شهرستان قرچک معرفي شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۲۲۲۲

فرماندار جديد شهرستان قرچک معرفي شد

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- بهمن خطيبي با حضور شکرالله حسن بيگي معاون سياسي اجتماعي استانداري تهران ، روز سه شنبه به عنوان فرماندار جديد شهرستان قرچک معرفي شد.

به گزارش ايرنا ، امام جمعه شهرستان قرچک در اين مراسم که روز سه شنبه در کانون ملائک قرچک برگزار شد اظهار داشت : فرصت براي خدمت رساني کوتاه است و بايد از اين فرصت براي رفع مشکلات مردم و خدمت رساني به صاحبان اصلي انقلاب استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حجت الله اسماعيلي افزود : مردان و زنان دلير قرچک هميشه در صحنه و آماده فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و آماده اند تا براي رفع مشکلات شهرستان به ياري فرماندارجديد شهرستان بشتابند.
وي گفت : قرچک شهرستان جواني است و اگر مطالباتي نيز از سوي برخي از مسئولان مطرح مي شود به دليل مشکلات زيادي است که در منطقه وجود دارد ، قرچک همانند کوير خشکي که هر چه به آن آب برسانيم باز هم خشک به نظر مي رسد.
وي تأکيد کرد: توقع مردم و مسئولان قرچک اين است که شهرستان با مديريت جهادي اداره شود و در مقابل مردم نيز قول مي دهند تا حد توان همراه با مجموعه فرمانداري باشند.
اسماعيلي گفت : مردم و مسئولان زماني نگران مي شوند که فرصت هاي بي بدليل به دليل برخي از سرگرمي هاي از دست رود.
مسئولان به جاي ويلا و کسب ثروت به فکر خدمت رساني به مردم باشند
نماينده مردم شهرستان هاي ورامين ، قرچک و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گفت : امام راحل زماني که دار فاني را وداع گفتند ، از مال دنيا فقط يک خانه ارث پدري در خمين داشتند که آن را نيز تقديم کميته امداد کردند.
سيدحسين نقوي حسيني افزود : امام راحلي که بيني آمريکا را به خاک ماليد ، شوروي را له کرد و دنيا را دگرگون ساخت از مال دنيا هيچ نداشت و اين مرام و رفتار بايد سرلوحه تمامي مسئولان باشد.
وي گفت: براي پيروزي انقلاب و سربلندي نظام هزاران شهيد تقديم شد پيکر بسياري از آن ها به کشور باز نگشت ، جانبازان بسياري تقديم شد و آزدگان بي شماري جواني خود را در زندان هاي عراق سپري کردند آن وقت برخي از افراد به دنبال زمين ، ويلا و کسب ثروت و مال دنيا هستند.
عضو کميسيون امنيت ملي وسياست خارجه مجلس شوراي اسلامي افزود : نظام و انقلاب اسلامي خدمات بسياري به مردم کرده و با وجود اين خدمات ، بسيار مظلوم است ، بايد از همه اين تحولات و تغييرات و تلاش هاي صورت گرفته دفاع کرد و توطئه بدخواهان نظام را با خدمت رساني به مردم خنثي کرد.
بهمن خطيبي پيش از اين فرماندار ملارد بود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعيت در 30 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر دوشنبه در جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، حسین فخاری فرماندار قرچک و اعضای شورای تأمین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: همه آمادگی‌های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش بینی شده است.‌

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.‌

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

کد خبر 6098743

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه