Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@11:23:38 GMT

مدل مانتو تکه دوزی شده شیک و زیبا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۲۵۰۶

مدل مانتو تکه دوزی شده شیک و زیبا

این مدل مانتو دارای طراحی بلند و کوتاه می‌باشد و از مدل‌های مانتو طراحی شده به روز می‌باشد. این نوع مانتو‌ها دارای طراحی ساده و در عین حال شیک می‌باشند. تکه دوزی‌های مناسب برای این مدل مانتو‌ها با انواع سنگ دوزی، گلدوزی و دوخت دو تکه پارچه انجام می‌گیرد.


برای دوخت این نوع مانتو‌ها باید بیشتر با دوخت و طراحی صحیح این مانتو‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دوخت مانتو‌های تکه دوزی شده از تکه دوزی در قسمت‌های بالاتنه یا قسمت‌های پایین مانتو و همچنین از طراحی آستین‌ها و قسمت پشت مانتو می‌توانید استفاده کنید. مانتو‌های تکه دوزی را به عنوان مدل مانتو سنتی نیز معرفی می‌نمایند که البته این مورد در صورتی مطرح می‌گردد که از تکه دوزی‌های سنتی و یا پارچه‌های سوزن دوزی برای تزیین مانتو استفاده گردد.


در دوخت و مدل این نوع مانتو، استفاده از ست رنگ و انتخاب نوع و مدل مناسب پارچه یا مانتو در شیک به نظر رسیدن آن مؤثر است. اگر شما رنگ مشکی را به عنوان پارچه اصلی انتخاب می‌کنید باید از تکه دوزی‌های طلایی و یا رنگ‌های روشن و مناسب دیگر برای تکه دوزی استفاده کنید.


در ادامه تصاویر انواع مدل مانتو دخترانه شیک و خاص را مشاهده می‌فرمایید که از زیباترین مدل مانتو‌های تکه دوزی محسوب می‌گردند. این مدل مانتو‌ها به عنوان مدل مانتو تابستانی فانتزی مورد توجه بانوان قرار گرفت و در این تابستان افراد زیادی اقدام به دوخت یا خرید مانتو تکه دوزی شده نمودند.                   منبع: آرگا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک مانتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی پارس آباد

جاذبه های گردشگری پارس آباد کدامند؟ این شهر زیبا و دیدنی از مهمترین و بزرگ‌ترین شهرهای استان اردبیل است که در دشت مغان قرار دارد. آب و هوای معتدل این منطقه باعث شده تا زراعت و دامداری پررونق شود. این شهر جمعیت زیادی داشته و به همین دلیل،به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان اردبیل شناخته می‌شود.

دشت‌های زیبا و سرسبز، انواع جاذبه طبیعی و بسیاری از موارد دیگر باعث شده تا هرساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند. خوشبختانه این روزها تنها با خرید بلیط هواپیما پارس آباد به‌راحتی می‌توانید به این شهر زیبا سفر و از دیدن جاذبه‌های تاریخی آن لذت ببرید.

معرفی جاذبه های گردشگری پارس آباد

آب و هوای معتدل دشت مغان باعث شده تا جاذبه‌های گردشگری زیادی در این شهر ایجاد شوند. از مهمترین این جاذبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قلعه اولتان

این قلعه زیبا در کنار رود ارس و فاصله 3 کیلومتری شهر قرار دارد. ظاهر آن بسیار باشکوه و زیبا بوده به‌طوری که در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. مساحت این بنا 320 هزار مترمربع بوده، اما این روزها تنها بخشی از آن باقی مانده است.

ساحل ارس از جاذبه های گردشگری پارس آباد

محال است که گردشگران به این شهر سری بزنند و از رودخانه مرزی ارس بازدید نکنند. وجود این رود باعث شده تا این منطقه از نظر کشاورزی و اقتصادی رشد کند.

در اطراف این رود تفرجگاه‌هایی وجود دارند که بسیاری گردشگران از بودن در آن بسیار لذت می‌برند. علاوه‌براین، در فاصله کمی از این رودخانه می‌توان تپه نادری، که محل تاج‌گذاری نادرشاه افشار است، و قلعه تاریخی اولتان را مشاهده کرد. از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان تالاب تپراق‌ کندی را نام برد.

دشت مغان

دشت مغان، جلگه‌ای در قسمت شمالی استان اردبیل بوده که در شمال باختری ایران و در غرب دریای خزر قرار دارد. این دشت بسیار زیبا بوده و بسیاری از گردشگران علت سفر خود به شهر پارس آباد را دیدن این دشت بیان می‌کنند.

تپه نادری از جاذبه های گردشگری پارس آباد

این تپه که به تپه نادری معروف است توسط نادرشاه افشار ساخته شده و آخرین اثر تاریخی از دوران پهلوی به‌شمار می‌رود. درواقع، نادرشاه افشار برای سخنرانی برای سربازان خود دستور ساخت این تپه را داده است. در این تپه سفال‌های زیادی کشف شده که فاقد لعاب و متعلق به دوران اسلامی هستند. این تپه در 3 کیلومتری جاده اردبیل به تبریز قرار دارد.

تالاب تپراق کندی

این تالاب از مهمترین جاذبه ‌های گردشگری پارس آباد بوده که یکی از زیستگاه‌های جانوران و گیاهان به‌شمار می‌رود. این مکان عالی‌ترین انتخاب برای افرادی است که به گونه‌های مختلف پرندگان علاقه دارند.

برج سنگی قارلو جا

ظاهر این بنا حالت هشت ضلعی داشته و خود آن در روستای قشلاق قارلوجا در کنار رود ارس قرار دارد. این مکان در قرن هفتم و هشتم هجری قمری ساخته شده و در دوران صفویه مرمت و بازسازی شده است. برای ساخت دیوارها و گنبدهای این بنا از سنگ‌ها تراش معمولی استفاده شده و در زیر آن سردابه‌ای است که محل دفن ایلخانان مغول به‌شمار می‌رود.

روستای گردشگری اولتان از جاذبه های گردشگری پارس آباد

این روستای زیبا در حاشیه جنوبی رودخانه ارس و در 15 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. از ویژگی‌های برجسته این روستا می‌توان به محوطه‌های باستانی و ساحل زیبای رودخانه ارس اشاره کرد.

دریاچه شهرک شهید غفاری

اگر به شهر پارس آباد سفر کردید، بازدید از دریاچه شهرک شهید غفاری را از دست ندهید. این دریاچه از مهمترین جاهای دیدنی این شهر به‌شمار رفته و هرسال هزاران نفر به بازدید از این دریاچه و جنگل‌ها و چشم‌اندازهای زیبای آن می‌پردازند. مساحت این دریاچه بسیار زیاد و در حدود 140 هکتار است.

مکان دریاچه شهرک شهید غفاری در کنار شهرک شهید آیت الله غفاری و مجتمع بزرگ کشت و صنعت مغان در ۲۳ کیلومتری جنوب غربی شهر پارس آباد و کنار روستای اروج کندی است.

خرید بلیط هواپیما ارزان از فلای تودی

یکی از شهرهای جذاب و دیدنی در استان اردبیل شهر پارس آباد است که در گذشته به جای پارس کلمه پارسا را نیز برای تلفظ آن به کار می‌برند. این شهر به‌دلیل موقعیت مکانی جاهای زیبایی مانند دشت مغان داشته و به همین دلیل، هرساله هزاران گردشگر به این شهر سفر می‌کنند.

اگر قصد سفر به این شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری آن را دارید، فلای تودی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید. فلای تودی یک سامانه جامع برای جستجو و رزرو بلیط هواپیما است که به شما کمک می‌کند تا ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای سفر خود پیدا کنید. با استفاده از فیلترهای مختلف، می‌توانید به سرعت و به آسانی بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید.

فلای تودی با ارائه تخفیف‌های ویژه، ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را به شما ارائه می‌دهد. پشتیبانی 24/7: در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید از پشتیبانی 24/7 فلای تودی کمک بگیرید. امیدواریم به این شهر سفر و از دیدن جاذبه های گردشگری پارس آباد لذت ببرید.

دیگر خبرها

  • پدیدار شدن آبشاری زیبا در دامنه‌ کوه پرآو پس از بارش های اخیر + تصاویر
  • 100 گل والی زیبا و دیدنی در رقابت های لالیگا / فیلم
  • بهترین گیاهان برای بالکن
  • آشنایی با جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی پارس آباد
  • اجرای بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • پوشاک اقوام در نوروز
  • زیبا سازی معابر شهر دورود با مشارکت دانش آموزان
  • باز طراحی ماستنگ فست بک در شرایطی بسیار خاص و زیبا (+عکس)
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • نماهنگ زیبا در وصف امام رضا (ع) + فیلم