Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (27.8MB)

طرفداری- پنهان در شلوغی، عنوان ویدیوی زیبایی است که به تازگی توسط باشگاه اینتر منتشر شده و به بازگشت نراتزوری به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می پردازد. قسمت سوم و پایانی به همراه نسخه کامل ویدیو تقدیم حضورتان می گردد.

بخش اول

بخش دوم

دانلود مستند به صورت کامل و کیفیت بالاتر (107 مگابایت) 0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوایتالیاسری آاینتردسته‌بندی ویدیو: اختصاصی طرفداریویدیوایتالیااینتربرچسب‌ها: ماتیاس وسینومارسلو بروزوویچپپینو پریسکوویدیو زیرنویسزیرنویس فارسی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر جهانبخش: پس از پیروزی در برابر منچستر یونایتد، حالا با روحیه‌ای مثبت به مصاف لیورپول می‌رویمجنجال جدید راجا ناینگولان؛ رویت شدن در دیسکویی در شهر برگاموتبریزی: شفر بابت باخت استقلال برابر پارس جنوبی شاکی و ناراحت بود؛ هفته به هفته بهتر می‌شویمگاتزتا: آدام لیاییچ پیشنهاد بشیکتاش را برای ماندن در تورینو رد کردماجرای انتقال پیچیده قدوس؛ هوئسکا با ارسال مدارک به فیفا از انتقال مطمئن است؛ اوسترشوند تکذیب می کند!منابع نزدیک به رم: باشگاه رم قصد دارد قرارداد ده روسی را برای یک فصل دیگر تمدید کندپست جدید کریستیانو رونالدو در اینستاگرام: خانواده بیانکونری! (عکس)دانلود؛ تمام گل های هفته اول سری آ (فصل 2018/19)وینفرد شفر نام 21 بازیکن را برای دیدار با فولاد خوزستان اعلام کردزوف: یوونتوس از رئال مادرید قوی تر است؛ برای گفتن اینکه اینتر می تواند یوونتوس را به چالش بکشد، بسیار زود استتغییر سبک از یک تیم دفاع‌ بنیان به حمله سراسری؛ نگاهی به دلایل تماشایی بودن چلسی مائوریتزیو ساریاسامی محرومان هفته پنجم لیگ برتر اعلام شدبوفون: هم بازی بودن با پسران هم تیمی های سابق، یعنی این که دوران فوتبالم واقعا طولانی بوده استبازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران در رده پنجم جدول مدال هابازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران در رده پنجم جدول مدال هاقانون استفاده کاپیتان ها از بازوبند مشترک و استاندارد در سری آ، ممکن است لغو شودسیدورف، سرمربی کامرون: بازیکنی که در لیگ چین شاغل باشد، شانس کمی برای حضور در تیم ملی داردبرنامه Serie A Review (هفته اول فصل 2018/19)تیم های منتخب هفته لیگ های معتبر اروپایی به انتخاب هواسکوردمالکان باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال خرید باشگاه سمپدوریا هستند بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه کریستال پالاس 0-2 لیورپول؛ سلهرست پارک با گل های میلنر و مانه فتح شدزوف: یوونتوس از رئال مادرید قوی تر است؛ برای گفتن اینکه اینتر می تواند یوونتوس را به چالش بکشد، بسیار زود استوالنسیا 1-1 اتلتیکو مادرید؛ فرار سیمئونه از جهنم مستایا با یک امتیازتبریک فرا رسیدن عید قربان به سبک لوکاس پودولسکی! (عکس)کنایه مینو رایولا به پل اسکولز: بعضی‌ها می‌خواهند فقط حرف بزنند تا فراموش نشوند؛ او باید به وودوارد توصیه کند پوگبا را بفروشندرسمی؛ میرالم پیانیچ قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با یوونتوس تمدید کردثبت نام مهدی ترابی در دانشگاه؛ موانع حضور در پرسپولیس برداشته‌شدتوییت: علت وقاحت امروز خداداد عزیزی تمام اون خبرنگاران تصویری و نوشتاری هستند که ماهی یک بار میکروفن رو گرفتن جلوش تا واسشون متلک و جوک بگه. همه‌ جای دنیا این آدم با همون مصاحبه اول محو می‌شد از رسانه‌هاپست جدید کریستیانو رونالدو در اینستاگرام: خانواده بیانکونری! (عکس)موضع بارسلونا در قبال راکیتیچ؛ ایوان فقط با 125 میلیون یورو جدا می‌شودتیم های منتخب هفته لیگ های معتبر اروپایی به انتخاب هواسکوردپست معنادار کی روش در اینستاگرام؛ افزایش اختلافات با فدراسیون فوتبال؟نکته آماری؛ هفده بازی و تنها ده گل خورده، انقلابِ خط دفاعی لیورپول پس از خرید فن دایکلاتزیو به دلیل بیانیه هواداران افراطی اش مبنی بر عدم حضور زنان در جایگاه کوروا نورد، جریمه می شودلاتزیو به دلیل بیانیه هواداران افراطی اش مبنی بر عدم حضور زنان در جایگاه کوروا نورد، جریمه می شود 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

لیگ برتر فوتبال انگلستان به عنوان ثروتمندترین لیگ جهان شناخته می‌شود. امروز قصد داریم به بررسی علل این مساله و چیزی که فوتبال انگلستان را از نظر مالی از دیگر لیگ های بزرگ جهان متمایز می کند بپردازیم.

دانلود (17MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • طعنه درو مک اینتایر به وین رونی؛ چه بلایی سرت آمده؟! (زیرنویس فارسی) / فیلم WWE
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!