Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پروانه‌پور،  کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مسابقات شفاهی قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات قرآنی نیز در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ قرآن‌کریم نیز یازدهم شهریورماه امسال با حضور منتخبان مرحله استانی در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‎آباد برگزر می‌‏شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرکت یک‌هزار نفر در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، افزود: در مرحله استانی این مسابقات بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر از منتخبان مرحله مقدماتی در دو بخش شفاهی  و کتبی با هم به رقابت می‎پردازند.

پروانه‌پور از برگزاری مرحله استانی مسابقات مفاهیم و تفسیر قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات کتبی با حضور منتخبان مرحله مقدماتی (شهرستانی) دوم شهریورماه جاری در خرم‎آباد برگزار می‌‏شود و مسابقات تفسیر بر اساس جلد دهم تفسیر نمونه و مسابقات مفاهیم قرآن نیز بر اساس کتاب مفاهیم استاد وکیل است.

پروانه‌پور با اشاره به این‌که مرحله استانی مسابقات کتبی مفاهیم و تفسیر قرآن‌کریم در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌‏آباد برگزار می‏‌شود، ادامه داد: منتخبان مرحله استانی این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری معرفی می‏‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی میثم پروانه پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی