Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@16:53:56 GMT

دردسر ویدیوی تبلیغاتی در توییتر برای الکسیس سانچز

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۲۸۷۴

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران یونایتد از زمان‌بندی تبلیغات توییتری ملی‌پوش شیلیایی تیم‌شان ناراضی بودند چرا که او یک روز بعد از شکست شیاطین سرخ در لیگ برتر در مقابل برایتون اقدام به انتشار آن پستها کرده بود.


این درحالی است که سانچز 29ساله به دلیل مصدومیت در جریان شکست 3-2 یونایتد درمقابل برایتون، در ورزشگاه امکس، در میدان حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی سانچز دلیلی برای پاک کردن توییت‌ها اعلام نشده ولی گفته شده به دلیل واکنش هواداران یونایتد، ممکن است برند پوشاک جی‌جی‌او که متعلق به الکسیس سانچز است، دیرتر از موعد مقرر روانه‌ی بازار شود. رسانه‌های ورزشی برای اطلاع از کم و کیف ماجرا با نمایندگان سانچز تماسهای زیادی گرفته‌اند ولی تا کنون پاسخ مستندی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چند روزی است که بیستمین قهرمانی سری A را جشن می‌گیرد و از همین حالا به دنبال برنامه ریزی برای فصل آینده است. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که 5 بازیکن قرار است طی هفته‌های آینده، آخرین روزهای حضور در این باشگاه را سپری کنند. این بازیکنان الکسیس سانچز، خوان کوادرادو، استفانو سنسی، دیوی کلاسن و امیل آئودرو هستند.

سانچز، کوادرادو، کلاسن و سنسی می‌بینند که قراردادشان در ژوئن به پایان می‌رسد و اینتر هم به آن‌ها پیشنهاد جدیدی نمی‌دهد. سانچز در جریان جشن‌های اخیر اینتر عملا جدایی خود را تایید کرد و برای باشگاه و هم تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد.

کوادرادو هم در بیشتر مسابقات فصل جاری مصدوم بوده و پس از تابستان هم در این باشگاه نخواهد ماند. از سوی دیگر، سنسی از ژانویه به لسترسیتی نزدیک بوده و اینتر از چند ماه پیش آماده جدایی این هافبک ایتالیایی شده بود.

قهرمان سری A بند تمدید قرارداد کلاسن تا سال 2025 را فعال نمی‌‌کند. این بازیکن هلندی تنها 308 دقیقه در تمام مسابقات این فصل بازی کرده است. فقط آئودرو امیدوار است که پس از تابستان در اینتر بماند. اولویت باشگاه جذب بنتو، دروازه‌بان برزیلی، است اما اگر آن‌ها نتوانند این بازیکن را جذب کنند، آئودرو می‌تواند در باشگاه بماند. به هر ترتیب در حال حاضر باشگاه حاضر به تمدید انتقال قرضی او نشده است.

دیگر خبرها

  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر