Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:23:28 GMT

کارگردان «خط» فیلمنامه جدید می‌نویسد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۲۸۸۹

کارگردان «خط» فیلمنامه جدید می‌نویسد

عباس رنجبر نویسنده و کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نگارش فیلمنامه سریال «گوشه های غمگین» گفت: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه سریال «گوشه های غمگین» هستم که در مرحله بازنویسی است.

وی ادامه داد: قصه سریال «گوشه های غمگین» درباره دختری است که در زمینه اصلاح نژاد برنج تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر در خصوص عوامل این سریال و زمان آغاز تولید آن عنوان کرد: کارگردانی و تهیه کنندگی سریال را خودم انجام می دهم اما هنوز پیش تولید سریال آغاز نشده است.

این کارگردان درباره پخش سریال «برنا» هم بیان کرد: هنوز زمان پخش سریال مشخص نشده است . این سریال مضمونی اجتماعی دارد.

گفتنی است: سریال برنا با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی تولید شده است و در آن فریده سپاه منصور، آشا محرابی، محمودرضا قدیریان، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، ایلین دایمی، سمانه حبیب پور، حمید غلامی و ایمان صفا به ایفای نقش می پردازند.


انتهای پیام/

سریال برنا چه زمانی پخش می شود؟

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است