Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلپایگان- مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: با توجه به حجم زیاد پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان گلپایگان، به همت خیران در مدت دو سال تمامی پروژه ها به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، ناصر رستمی در نخستین مجمع سلامت شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت ۲۵ درصد تأمین سلامت جامعه بر عهده شبکه بهداشت و درمان بوده و بقیه برعهده دستگاه‌های دولتی دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغدیه سالم به تولید محصول و پرورش دام و طیور سالم باز می‌گردد، افزود: کنترل آلاینده‌ها و کنترل حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در تأمین سلامت جامعه موثر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان گلپایگان، به همت خیران در مدت دو سال تمامی پروژه ها به اتمام رسیده است.

وی گفت: سال گذشته یک هزار و ۶۰۰  مورد تصادف در شهرستان اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن ۳۵ نفر شده است.

رستمی با بیان اینکه در برنامه‌ نظام سلامت غربالگری و کنترل فشار خون، دیابت، کم تحرکی، اضافه وزن و چربی بالا برای پیشگیری از مرگ نابه هنگام است، گفت: در راستای پیشگیری از سرطان در کشور غربالگری دهانه رحم و پستان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی گفت: برای تأمین سلامت نیازمند حضور خیران، دستگاه‌ها، سمن‌ها و... هستیم.

امنیت و سلامت دو مقوله مهم در کشور است

در ادامه حسین یارمحمدیان، فرماندار گلپایگان با بیان اینکه امنیت و سلامت دو مقوله مهم در کشور است که در پیشبرد اهداف نظام نقش موثری دارد، اظهار کرد: برای رسیدن به تکامل و پیشرفت، نیازمند جسم و روان سالم هستیم، برنامه ریزی منسجم  راهکار پیشبرد اهداف در حوزه سلامت است.

وی تأکید کرد: ۱۱ دستگاه  آمبولانس در شهرستان در بخش‌های مختلف وجود دارد که در مواقع بحرانی باید از ظرفیت تمام آمبولانس‌ها استفاده شود.

یارمحمدیان با ابراز گلایه از اداره ورزش و جوانان شهرستانگفت: برنامه دوچرخه سواری، پیاده روی خانوادگی و کوه‌گشت در شهرستان مغفول مانده است، اینکه مردم به صورت خودخوش مسیری را برای دوچرخه سواری تعیین کرده اند، ضعف بزرگی برای شهرستان است.

وی با بیان این‌که سبک زندگی سالم در سلامت جسم تأثیر دارد، تأکید کرد: منابع مالی دولت در اجرای برنامه‌های سلامت جوابگو نیست که در این راستا ورود خیران و نهادهای غیر دولتی به حوزه سلامت کمک زیادی می‌کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیاده روی سبک زندگی سلامت روان غربالگری گلپایگان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند