Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد با وجود آنکه اغلب مردم یمن از ادای فرائض حج و زیارت بیت‌الله الحرام بازداشته شده‌اند اما بخشی از یمنی‌ها که در خارج از یمن اقامت دارند در شرایط بسیار دشواری موفق به ادای فریضه حج شده‌اند به طوری که از خدمات ضروری و لازم بهره‌مند نیستند.

در مکه خبری از آب برای حاجیان یمنی نیست و این نشان از آن دارد که مسئولان خدمات‌رسانی به حجاج کسانی هستند که اصلاً از حال حجاج خبر ندارند و این واقعیت را حتی در وضعیتی که در سرویس‌های بهداشتی برای حاجیان ایجاد شده هم می‌توان دید و دیگر مسائل که اوضاعش از این هم بدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان چهار سال است با کمک برخی کشورها و با به راه انداختن ائتلاف، به کشور یمن تجاوز کرده و جنگ خونین و ظالمانه‌ای را به این کشور تحمیل کرده است.

عربستان سعودی همچنین از سفر حجاج قطری به این کشور برای ادای مناسک حج جلوگیری کرد. اختلاف بر سر حج، تازه ترین درگیری دیپلماتیک میان این دو کشور است. قطر از سوی عربستان و هم پیمانان سعودی، به حمایت از تروریسم و نزدیکی به ایران متهم شده است. تحریم هایی که از سوی ریاض وضع شده، قطری ها را از سفر به عربستان بازداشته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن تجاوز جنگ قطر عربستان تروریسم ایران تروریسم جنگ عربستان مشکلات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل