Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:55:07 GMT

بارسلونا در ژانویه سراغ جذب پوگبا می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۱۲۸

بارسلونا در ژانویه سراغ جذب پوگبا می‌رود

خبرگزاری میزان- باشگاه بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بار دیگر شانس خود را برای جذب پل پوگبا امتحان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه اسپانیایی «دون بالون» مدعی شد باشگاه بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بار دیگر شانس خود را برای جذب پل پوگبا امتحان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه کاتالان 90 درصد اطمنیان دارد به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در این تابستان غیرممکن است برای همین برنامه‌ریزی کرده تا در ماه ژانویه بار دیگر شانس خود را در این زمینه امتحان کند.

رابطه پوگبا با مورینیو خوب به نظر نمی‌رسد و این هافبک فرانسوی که به نظر هنوز از دست آقای خاص بابت نیمکت‌نشین کردن وی در چند بازی حساس فصل گذشته دلخور است، ممکن است اولدترافورد را به مقصد نوکمپ ترک کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پل پوگبا باشگاه بارسلونا چلسی انتقال تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت