Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@01:40:57 GMT

قتل هولناک همسرباردار و دخترانش توسط پدر آمریکایی!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۱۹۲

قتل هولناک همسرباردار و دخترانش توسط پدر آمریکایی!

طبق اسناد دادگاه آقای واتس مدعی شده، پس از این که به شنون، همسر ۳۴ ساله‌اش گفته قصد جدایی دارد، او فرزندانشان سلست (سه ساله) و بلا (چهار ساله) را خفه کرده است.کریس واتس به پلیس گفت: در اثر حرکت همسرش "خشمگین" شده و او را در خانه‌شان (در شهر کوچک فردریک) کشته است. آقای واتس سه‌شنبه گذشته برای شنیدن اتهاماتش به دادگاه احضار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با ۹ فقره اتهام کیفری مواجه است که شامل دو فقره قتل کودکان و سه فقره دستکاری جسد است. او همچنین متهم است که باعث سقط جنین شده است.پلیس جسد خانم واتس را روز پنجشنبه در نزدیکی یک تانکر بنزین متعلق به یک شرکت نفتی که آقای وات در آن کار می‌کرد، پیدا کرد. جسد در یک گور کم عمق دفن شده بود.

پیکر سلست و بلا کمی بعد داخل تانکر بنزینی که کنار جسد مادرشان بود، پیدا شد. خانم واتس در حالی به قتل رسید که ۱۵ هفته از حاملگی‌اش می‌گذشت.بازرسان پرونده متوجه شده‌اند که آقای واتس با یکی از همکارانش رابطه خارج از ازدواج داشته است، هرچند که او این اتهام را رد می‌کند.

طبق اسناد دادگاه یک دوست، خانم واتس را در پایان سفری کاری و کمی قبل از ساعت ۲ روز دوشنبه مقابل خانه پیاده کرده است. آقای واتس به پلیس گفته که کمی بعد از رسیدن همسرش به او گفته که قصد جدایی دارد و می‌خواهد "پروژه طلاق را به جریان اندازد. "آقای واتس همچنین به پلیس گفت که "مکالمه آن‌ها متمدنانه بوده و گرچه این زوج احساساتی شدند، اما دعوا نکردند. "

طبق پرونده، کریس واتس مدعی شده بعد از این که دیده بلا کبود شده و روی تخت افتاده و شنون مشغول فشار دادن گلوی سلست است، به همسرش حمله کرده. او گفت که "به شدت عصبانی شده و سرانجام گلوی شنون را تا کشته شدن او فشار داده است. "آقای واتس به پلیس گفت که سپس سه جسد را عقب وانتی که برای شغلش در اختیار داشت، گذاشت و آن‌ها را نزدیک محل کارش برد.  

روز دوشنبه بود که یک دوست پس از این که خانم واتس طبق قرار قبلی در ساعت ۱۰ در مطب دکتر حاضر نشد، متوجه غیبت غیر عادی او شد.این دوست همچنین متوجه شد که ماشین خانم واتس در حالی صندلی حمل بچه داخل آن است، در گاراژ قرار دارد. او به آقای واتس تلفن زد، گفت: نگران این است که همسر او که سابقه بیماری داشت از حال رفته باشد و از او خواست که به خانه بیاید. زمانی که آقای واتس به خانه رسید دید که پلیس هم برای بررسی موضوع جلوی در ایستاده است.

پلیس وارد خانه شد و کیف دستی خانم واتس را در آشپزخانه پیدا کرد. پلیس دید که پتو‌ها و ملحفه‌ها اطراف تخت خانم و آقای واتس پراکنده شده، اما شواهدی مبنی بر جرم و جنایت پیدا نکرد.چهارشنبه گذشته آقای واتس در تلویزیون محلی حاضر شد، اعلام کرد همسرش مفقود شده و خواستار بازگشت صحیح و سالم او شد. او به گزارشگر تلویزیون گفت: "حسی به من می‌گوید که همسرم صحیح و سالم است و با تمام وجود می‌خواهم که خانواده‌ام به خانه برگردند. "

پیش از این خانم واتس در شبکه‌های اجتماعی از همسرش به عنوان "پدری فوق‌العاده" و "بهترین شوهر تاریخ" یاد کرده بود.اما به گزارش رسانه‌های محلی این زوج مشکل مالی داشتند (از جمله این که در سال ۲۰۱۵ اعلام ورشکستگی کردند) و خانم واتس مشکوک بود که شوهرش به او خیانت می‌کند.  

خانم واتس ۱۱ ژوئیه ویدئویی از لحظه‌ای که به شوهرش خبر داد بچه سوم‌شان را حامله است در فیسبوک گذاشت. آقای واتس در حالی که جواب آزمایش بارداری همسرش را در دست گرفته بود، گفت: "عالی است. وقتی تو بخواهی این اتفاق خواهد افتاد. "

خانم واتس همچنین در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود که زندگی بدون شوهرش را نمی‌تواند حتی تصور کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل خانوادگی همسرقاتل خیانت به همسر پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مهندس نرم افزار و وبلاگ‌نویس ایرلندی، شرکت فناوری متا را با اتهام به اشتراک‌گذاری داده‌های کاربران فلسطینی واتس اپ با رژیم صهیونیستی برای کمک به شناسایی اهداف بمباران در غزه به چالش کشیده است.

پائول بیگار (Paul Biggar) که اصالت ایرلندی دارد و در نیویورک زندگی می‌کند در وبلاگ خود با اشاره گزارش اخیر دو روزنامه اسرائیلی درباره سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای نسل‌کشی در فلسطین، اقدامات این رژیم را محکوم کرد.

بیگار گفت: «اسرائیل بر اساس حضور کاربران فلسطینی در گروه‌های واتس اپ آنها را برای کشتار شناسایی می‌کند.» این در حالی است که متا در تبلیغات خود واتس اپ را یک «شبکه اجتماعی خصوصی» با «رمزگذاری سرتاسری» معرفی می‌کند.

بیگار افزود: «رژیم صهیونیستی از داده‌های کاربران فلسطینی به عنوان ورودی سیستم هوش مصنوعی لَوِندر استفاده کرده است و بنابراین شرکت متا، مالک واتس اپ، شریک کشتار غیرنظامیان و خانواده‌های ساکن غزه است. این نشان می‌دهد که متا به تعهد خود مبنی بر رعایت حقوق بشر پایبند نیست.»

این وبلاگ‌نویس ایرلندی همچنین به «روابط نزدیک» سه مقام ارشد متا از جمله گای روزن (Guy Rosen) مدیر ارشد امنیت اطلاعات متا، مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل متا و شِریل سَندبرگ (Sheryl Sandberg)، مدیرعامل سابق و عضو فعلی هیئت مدیره متا، با اسرائیل اشاره کرد.

در اوایل این هفته، کارشناسان سازمان ملل از سوءاستفاده اسرائیل از هوش مصنوعی و دستورالعمل‌های نظامی برای محاصره غزه ابراز تاسف کردند و هشدار دادند که این اقدام به کشتار بی‌سابقه جمعیت غیرنظامی و زیرساخت‌ها در سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی منجر شده است.

از ابتدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون نزدیک به ۳۴ هزار فلسطینی جان باخته‌اند که بیشتر آنان زنان و کودکان بوده‌اند.

این گزارش از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور به فارسی برگردان شده است.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد