Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:02:23 GMT

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ محکوم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۱۹۴

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  رویترز، پل مانافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ روز سه شنبه در دادگاهی از ۱۸ فقره اتهام وارده درباره تقلب بانکی و مالیاتی در هشت فقره محکوم شد.

کد خبر 4381663.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا روسیه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ترکیه سوریه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن افغانستان دونالد ترامپ آلمان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، روابط واشنگتن با اروپا را به طور اساسی تغییر دهد.

او به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در مبارزات انتخاباتی وعده‌های بسیاری داده است.

در اینجا به سیاست خارجی آقای ترامپ که او می‌گوید در دور دوم ریاست جمهوری‌اش اجرا خواهد کرد، اشاره می‌کنیم:

ناتو، اوکراین و متحدان اروپایی

ترامپ گفته است که در زمان ریاست جمهوری او، آمریکا به طور اساسی در اهداف و ماموریت‌های ناتو تجدید نظر خواهد کرد.

او همچنین گفته است که از این کشورها خواهد خواست تا مبلغ «تقریباً ۲۰۰ میلیارد دلار» کمک نظامی به اوکراین را به آمریکا بازپرداخت کنند. ترامپ همچنین تأکید کرده است که در صورت انتخاب شدنش به ریاست جمهوری آمریکا متعهد به ارسال کمک‌های بیشتر به این کشور اروپای شرقی نخواهد بود.

ترامپ که کمک‌های مالی آمریکا به ناتو را در اواخر دوره ریاست جمهوری‌اش قطع کرد، اعتراض داشت که واشنگتن بیشتر از سهم خود پرداخت می‌کند.

او همچنین متعهد به پایان دادن جنگ اوکراین شده و ادعا کرده است که این قضیه را ۲۴ ساعته حل و فصل خواهد کرد.

اگرچه برنامه‌های ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین فاقد جزئیات هستند اما او سال گذشته در گفتگو با رویترز گفت که اوکراین ممکن است مجبور شود بخشی از خاک خود را برای دستیابی به توافق صلح واگذار کند.

ترامپ در حالی که در اوایل آوریل گفته بود آماده ارسال کمک‌های مالی بیشتر به اوکراین در قالب وام است، در جریان مذاکرات جنجالی کنگره بر سر بسته کمک مالی ۶۱ میلیارد دلاری به کی‌یف سکوت کرد.

 

چین، تجارت و تعرفه‌ها

ترامپ وعده داده است که تعرفه‌ها و محدودیت‌های تجاری جدیدی را علیه چین و برخی از متحدان اروپایی آمریکا اعمال کند.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین ایده اعمال تعرفه ۱۰ درصدی بر کالاهای وارداتی را مطرح کرده است که می‌تواند بازارهای بین‌المللی را مختل کند.

او بر اساس قانون پیشنهادی خود یعنی «قانون تجارت متقابل ترامپ» گفته است اگر کشورهای دیگر بر آمریکا تعرفه وضع کنند، این کشور نیز تعرفه‌ای «متقابل و یکسان» اعمال خواهد کرد.

ترامپ همچنین گفته است که مالکیت چینی‌ها بر زیرساخت‌های حیاتی آمریکا مانند انرژی، منابع طبیعی، فناوری و مخابرات را محدود می‌کند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا به ندرت در مورد تایوان یا اقدام‌هایی که در صورت حمله نظامی چین به این جزیره انجام خواهد داد، بحث می‌کند. او در این خصوص فقط به این نکته اکتفا کرده است که اگر او رئیس جمهور آمریکا باشد، چین هرگز جرات حمله به تایوان را نخواهد داشت.

 

مکزیک و مواد مخدر

ترامپ همچنین جنگ علیه کارتل‌های مواد مخدر را از اولویت‌های دور دوم ریاست جمهوری خود عنوان کرده و گفته است که کارتل‌های مواد مخدر فعال در مکزیک را به عنوان سازمان‌های تروریستی خارجی معرفی خواهد کرد.

او همچنین گفته است که به پنتاگون دستور خواهد داد تا با استفاده از نیروهای ویژه به مراکز رهبری این کارتل‌ها حمله کنند. رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین گفته است که از نیروی دریایی کشورش برای اعمال تحریم‌های دریایی بر کارتل‌های مواد مخدر استفاده خواهد کرد.

ترامپ همچنین وعده داده است که با استفاده از قانون دشمنان بیگانه، قاچاقچیان مواد مخدر و اعضای باندهای خلافکار را از آمریکا اخراج می‌کند.

اسرائیل

ترامپ پس از حمله حماس به سرزمین های اشغالی در ۷ اکتبر از روش رهبران تل‌آویو انتقاد کرد اما از آن زمان به بعد همواره بر ضرورت «درهم شکسته‌شدن حماس» تأکید کرده است. او در ادعاهایی وعده داده است که مجازات‌های سختی را بر ایران به عنوان متحد حماس اعمال کند. رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین گفته است که هواداران حماس را از آمریکا اخراج می‌کند.

افغانستان

ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی گفته است که از طالبان خواهد خواست تجهیزات نظامی رها شده ارتش آمریکا در جریان خروج از افغانستان در سال ۲۰۲۱ را به عنوان شرطی برای کمک‌های مالی به افغانستان مطح کند. او در سال ۲۰۲۱ گفته بود که قصد دارد تجهیزات رها شده ارتش آمریکا در افغانستان را بمباران کند، اما اخیراً این موضع را تکرار نکرده است.

اقلیم

ترامپ بارها وعده داده است که از توافق پاریس خارج خواهد شد. توافق پاریس، توافقی چندجانبه برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای است. او در دور اول ریاست جمهوری خود از این توافق خارج شد، اما در سال ۲۰۲۱ جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات آمریکا بار دیگر کشورش را به عضویت این توافق درآورد.

سامانه دفاع موشکی

ترامپ همچنین قول طراحی یک سامانه دفاع موشکی قوی در اطراف آمریکا را بدون اشاره به جزئیات آن داده است.


 

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است