Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@03:19:25 GMT

سریال منوچهر هادی امشب پخش نمی‎شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۲۹۴

سریال منوچهر هادی امشب پخش نمی‎شود

به گزارش پارس نیوز، 

سریال «دلدادگان» فردا شب به دلیل پخش بازی استقلال و فولاد خورستان پخش نمی‌شود. دیدار این دو تیم چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

گفتنی است؛ سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی از شنبه ۱۳ مرداد روی آنتن شبکه سه رفته است.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجرا‌های دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

سریال «دلدادگان» فردا شب، به دلیل پخش بازی استقلال و فولاد خورستان روی آنتن نمی‌رود.

«دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فاز‌های مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال فولاد خانواده انقلاب بازی اعتیاد فساد اقتصادی استقلال اعتیاد خانواده فساد اقتصادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن خواندن بازیگر جوان زخم کاری روی آنتن زنده (فیلم)

 

 

 

منبع : مشرق

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت عجیب پردیس پورعابدینی درباره دادگاه شهلا جاهد (فیلم) چهره بازیگر خردسال نقش سحر در سریال خانه به دوش بعد ۲۰ سال (فیلم) مراحل گریم فوق سنگین رضاعطاران برای یک سریال (فیلم)

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • قرآن خواندن بازیگر جوان زخم کاری روی آنتن زنده (فیلم)
  • قرآن خواندن بازیگر زخم کاری روی آنتن زنده | ببینید
  • سریال عربی «آمرلی» از امشب در «فیلم‌نت»/ رونمایی از تیزر سریال
  • تلویزیون از امشب «در چشم باد» پخش می‌کند
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» از امشب روی آنتن می رود