Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن زیبایی در خیابان مورد تعرض مرد ناشناسی قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این زن به دنبال مردی می گردد که او را مورد ضرب و جرح و سپس به صورت وحشیانه وی را مورد تجاوز Rape جنسی قرار داده است.

صورت ورم کرده، چشمهای کبود و لب های ترکیده و بدنی درمانده، این ها صدماتی است که یک مرد وحشی به این زن وارد کرده است تا او را مورد تجاوز جنسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان می گویند این یک معجزه است و این زن خیلی خوش شانس بود که زنده مانده است.

خانم استفانی هوسان موافقت کرد تصاویرش منتشر شود به امید آن که این عکس متحیر کننده کمک کند تا او بتواند فرد مهاجم را پیدا کند.

همچنین پلیس ردپاهایی از این مرد به دست آورده است و تصاویر مبهمی از وی که یک سفید پوست است در اختیار دارد.

استفانی در این رابطه می گوید: این یک معجزه است که من زنده مانده ام. تمام پشت بدن و شانه ها و صورت من ورم کرده بینی ام شکسته و لبهایم به شدت زخمی شده بود. اگرچه زخم های جسمی وی التیام یافته است اما زخم های روحی اش همچنان پابر جاست. او معتقد است بعد از این حمله زندگی اش به کلی دگرگون شده است و از بیرون رفتن در شب و تنهایی به شدت می ترسد.

زن جوان در حال بازگشت از یک کلوپ شبانه بود که یک مرد با استفاده از تاریکی شب این خانم تنها را به گوشه ای خلوت در خیابان کشانده و بعد از ضرب و شتم فراوان وی را مورد تجاوز قرار داد.

یک عابر که این زن را بی هوش و خون آلود پیدا کرده بود به سرعت به بیمارستان رساند و زندگی وی را نجات داد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گنده لات محله 2 بار به دختر 14 ساله تجاوز کرد

حامله کردن مهتاب تنها راه سینا برای ازدواج با او بود !

زنی شوهر خائنش را از مردانگی ساقط کرد / او را به تخت بسته بود ! +عکس

تجاوز به 12 دختر از سوی مستند ساز شیطان صفت + عکس

مراسم روح گیری شیطانی جان پسربچه 3 ساله را گرفت + عکس

فوری / عزت الله انتظامی درگذشت

شکنجه های وحشتناک نازنین زهرای 3 ساله در مرند !+ تصویر 16+

همخوابی چندش آور پسر جوان و نامادری اش +عکس

مهریه زیبای عروس 2 تابعیتی، داماد تهرانی را شوکه کرد !

باردار شدن دختر 17 ساله ی میلیونر پس از تجاوز امیر بیکار !

ارتباط زنم با راننده شاسی بلند دیوانه ام کرد / خودم مچ آن دو را گرفتم !

همخوابی زن جوان با نصاب ماهواره در تهران / او به پسر نوجوان همسایه هم رحم نکرد

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تجاوز Rape ضرب و شتم عکس مرد وحشیانه در خیابان زن زیبا عکس زن مرد زندگی ازدواج یک زن زنان زن جوان تصاویر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر شدن دنباله‌دار شیطان پس از ۷۱ سال در آسمان شب

ایتنا - ستاره‌شناسان می‌گویند دنباله‌دار 12P/Pons-Brooks طی هفته‌های آتی با چشم غیرمسلح در آسمان نیم‌کره شمالی قابل رویت است. این دنباله‌دار که تنها ۱۴ دقیقه نوری با ما فاصله دارد آخرین بار در ۱ خرداد سال ۱۳۳۳ شمسی دیده شده بود.
ستاره‌شناسان با فرا رسیدن بهار، چشم به آسمان دوخته‌اند و دوربین‌‌های نجومی خود را به سوی یک دنباله‌دار زیبا به نام 12P/Pons-Brooks مشهور به "دنباله‌دار شیطان" تنظیم کرده‌اند. به گفته آن‌ها این دنباله‌دار که هر ۷۱ سال یک‌بار در آسمان ظاهر می‌شود در تاریکی شب با تلسکوپ‌های کوچک و دوربین‌های دوچشمی و حتی چشم غیرمسلح نیز قابل مشاهده است.

قطر هسته اصلی دنباله‌دار پونز-بروکس که در تابستان سال ۱۸۱۲ میلادی کشف شده، حدود ۳۰ کیلومتر تخمین زده و اهالی زمین، این دنباله‌دار را آخرین بار در سال ۱۹۵۴ میلادی (۱۳۳۳ شمسی) مشاهده کرده‌‌اند.

ملاقات بعدی این دنباله‌دار با زمین، ۳۱ اوت سال ۲۰۹۵ میلادی در فصل تابستان (۱۰ شهریور ۱۴۷۴) خواهد بود و از این رو احتمالا این تنها بخت ما برای مشاهده آن به شمار می‌رود.

ستاره‌شناسان می‌گویند بهترین زمان برای مشاهده این دنباله‌دار، در هفته‌های آتی یعنی پایان ماه مارس تا اوایل ماه آوریل است. در صورتی که آسمان غروب صاف باشد، می‌توان این دنباله‌دار را در آسمان پیدا کرد. 

برخی از منجمان و عکاسان نجومی از این فرصت استفاده کرده و تصاویر این دنباله‌دار را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. میشائیل یگر، عکاس نجومی دنباله‌دارها، از هفته‌‌های گذشته تصاویری را از این دنباله‌دار به اشتراک گذاشته است.

 
بسیاری از دنباله‌دارها حین حرکت سریع در آسمان به رنگ سبز می‌درخشند. دانشمندان می‌گویند دُم دنباله‌دارها از مواد فرّار و ناپایدار درون دنباله‌دارها ساخته شده‌اند که در حال تبخیر است و غبار و گاز بیرون آمده از دنباله‌دار، نیز با انعکاس نور خورشید سبب درخشش آن می‌شود.

یخ و گرد و غبار آمیخته با آن در هسته دنباله‌دار 12P/Pons-Brooks زمانی که در معرض پرتو خورشید قرار می‌گیرد منظره زیبایی را ایجاد می‌کند.

دانشمندان زمانی که آن را رصد می‌کردند، شاهد آن بودند که این دنباله‌دار به طور ناگهانی صد برابر درخشان‌تر شده و کما یا گیسوی آن شبیه به تصویر رایج از شکل شاخ‌های شیطان در آمده است و به این دلیل، نام آن افزون بر اسم نجومی، به "دنباله‌دار شیطان" نیز مشهور شده است.

دیگر خبرها

  • میعاد با «دنباله‌دار شیطان» پس از ۷۱ سال
  • ظاهر شدن دنباله‌دار شیطان پس از ۷۱ سال در آسمان شب
  • تفال به حافظ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲؛ بر سر آنم که گر ز دست برآید....
  • انتشار بزرگ‌ترین تصویر ثبت شده توسط دوربین انرژی تاریک
  • تهران خلوت شد | وضعیت ترافیک امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در پایتخت
  • آخرین وضعیت ترافیکی امروز تهران؛ شهر خلوت شد!
  • تهران در حال خلوت شدن/ هنگام خرید نوروزی سد معبر نکنید
  • قطعی گاز در شب عید در کرج
  • رُکیتا و کشاورز
  • جهان ما ماده تاریک ندارد!