Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استندآپ کمدین برنامه خندوانه گفت: من در شبکه مجازی فعالیت دارم اما آنقدر خودم را درگیر مسائل نمی کنم یا به عنوان مثال، مثل برخی از همکاران در مورد هر اتفاقی اظهار نظر نمی کنم. به نظر من اگر آدم خودش را خیلی درگیر فضای مجازی کند ناخواسته وارد حاشیه می شود.

علی مسعودی ملقب به علی مشهدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص معیارهای انتخاب بازیگران در سینما گفت: بدون شک انتخاب هر بازیگری ملاک های خاص خود را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور معمول این ملاک‌ها با تبعیت از نقش شکل می گیرند.

وی درباره ملاک انتخاب بازیگران سینما بر اساس ظاهر افراد تاکید کرد: از نظر من ورود بازیگران جوان به عرصه تلویزیون و سینما به هیچ وجه ایرادی ندارد و باید اتفاق بیفتد اما اینکه ملاک حضور این بازیگران زیبایی چهره باشد درست نیست زیرا این بازیگران بعد از مدتی در بدنه سینما محو و حذف می شوند و حضور چنین بازیگرانی کاملاً مقطعی است.

استندآپ کمدین برنامه خندوانه درباره غیبت خود در برخی محافل و جشن‌های سینمایی همچون فرش قرمز و افتتاحیه برخی آثار افزود: واقعیت امر سنی از من گذشته و حال و حوصله این حواشی را ندارم. شاید اگر جوانی بیست و هفت ساله بودم این برنامه برایم هیجان داشت اما در حال حاضر داشتن حاشیه به خودم و کار لطمه می زند.

وی در همین راستا ادامه داد: من به شخصه حاشیه داشتن در عرصه بازیگری را نمی پسندم اما برخی بازیگران حاشیه داشتن را دوست دارند. در حال حاضر ممکن است هر شخصی در فضای مجازی با یک ویدئو چند دقیقه ای مطرح شود اما از نظر من مطرح شدن از طریق حواشی دلیل بر موفقیت افراد نیست.

بازیگر فیلم سینمایی "اکسیدان" اضافه کرد: در کل از نظر من چه هنرمند و چه ورزشکار و هر فرد مشهوری اگر حاشیه کمتری داشته باشد عمر کاری و ماندگاری آنها بسیار بیشتر خواهد بود. این اتفاق در ورزش نیز قابل تعمیم است. به عنوان مثال شما بازیکن فوتبالی را می بینید که بدون هیچ حاشیه ای تا چهل سالگی بازی می کند اما بازیکنانی مثل مارادونا هم بودند که به دلیل حاشیه های فراوان، خیلی سریع از داخل زمین بیرون گذاشته شدند.

وی حاشیه داشتن را مُخل موفقیت هنرمندان دانست و ادامه داد: در کل حاشیه داشتن به هیچ عنوان خوب نیست زیرا هر فرد را از هدف اصلی خود دور می کند و انرژی و تمرکز بسیار زیادی را از فرد می گیرد.

مسعودی درباره حضور خود در شبکه‌های مجازی خاطرنشان کرد: من در شبکه مجازی فعالیت دارم اما آنقدر خودم را درگیر مسائل نمی کنم یا به عنوان مثال، مثل برخی از همکاران در مورد هر اتفاقی اظهار نظر نمی کنم. به نظر من اگر آدم خودش را خیلی درگیر فضای مجازی کند ناخواسته وارد حاشیه می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما علی مسعودی علی مشهدی خندوانه خنداننده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی

دو گروه حقوق بشر حکم ۱۱ سال حبس برای یک مربی تربیت بدنی و فعال حقوق بشر توسط یک دادگاه جرایم تروریستی در عربستان سعودی را محکوم کرده‌اند.   به گزارش بی بی سی؛ عفو بین‌الملل و «اِی‌ال‌کیواس‌تی» گفتند که مناهل عُتَیبی، ۲۹ ساله، در اتهامات مرتبط با انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌هایش در فضای مجازی محکوم شده است.   اینها شامل درخواست برای پایان نظام سرپرستی مردان بر زنان و ویدئوهایی از خرید رفتن او بدون پوشش اسلامی عبایه است.   دیپلمات‌های سعودی به سازمان ملل گفتند که او در ارتباط با «جرایم تروریستی» گناهکار شناخته شده است.   نمایندگی دولت عربستان در ژنو در نامه‌ای گفت که محاکمه خانم عتیبی با محکومیت او در ماه ژانویه پایان یافت اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.   مناهل عُتَیبی، زن ۲۹ ساله به 11 سال زندان محکوم شد   در دو سال گذشته ده‌ها نفر، که بسیاری از آنها زن هستند، در ارتباط با پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در عربستان زندانی شده‌اند.   عفو بین‌الملل و اِی‌ال‌کیواس‌تی، که یک سازمان ناظر بر حقوق بشر در عربستان است که در لندن مستقر است، گفتند که خانم عتیبی از حامیان اولیه اصلاحات اجتماعی و اقتصادی بود که محمد بن سلمان بعد از انتخاب شدن به عنوان ولیعهد عربستان در سال ۲۰۱۷ از سوی پدرش، ملک سلمان، اعلام کرد.   خانم عتیبی دو سال بعد به شبکه «دویچه وله» در آلمان گفت که احساس می‌کند آزاد است هرچه می‌خواهد بپوشد و دیدگاه‌هایش را بیان کند.   او همچنین گفت که رفتار او «بر آنچه ولیعهد گفته استوار است... اینکه من حق دارم نوع پوشش خود را تا زمانی که محترمانه باشد انتخاب کنم.»   او در نوامبر ۲۰۲۲ به اتهامات تروریستی بازداشت شد که در میان سرکوب شدید بیان نارضایتی در فضای مجازی بود.   اِی‌ال‌کیواس‌تی گفت او ابتدا به نقض قانون مبارزه با جرایم سایبری از جمله «مخالفت با قوانین مربوط به زنان، مثل نظام سرپرستی مردانه و قانون حجاب»، «مشارکت در چندین هشتگ مخالفت با این قوانین»، «داشتن چندین عکس و کلیپ ویدئویی در لباس‌های نامناسب» در حساب‌ها شبکه های اجتماعی و «رفتن به فروشگاه بدون پوشش عبایه، عکس گرفتن از این صحنه، و نشر آن در اسنپ‌چت» روبرو شد.   براساس نظام سرپرستی مردان بر زنان در عربستان، پدر، برادر، شوهر یا پسر یک زن حق دارند تصمیم‌های مهم را به نمایندگی از او در زمینه ازدواج، طلاق و فرزندان اتخاذ کنند.   حکم ۱۱ سال زندان او روز ۹ ژانویه صادر شده بود اما این حکم تازه در نامه نمایندگی عربستان به دفتر حقوق بشر سازمان ملل - که تاریخ آن ۲۵ ژانویه است - علنی شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی