Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:23:59 GMT

پیگرد عضو کنگره آمریکا به دلیل تخلفات مالی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۵۲۶

پیگرد عضو کنگره آمریکا به دلیل تخلفات مالی

«دانکن هانتر» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا و همسرش به سوءاستفاده از بیش از 250 هزار دلار پول مبارزات انتخاباتی برای مصارف شخصی متهم شده و تحت پیگرد قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، دادستان ها با صدور کیفرخواستی اعلام کردند که این نماینده ایالت کالیفرنیا و همسرش از بودجه انتخاباتی برای سفر به ایتالیا و هاوایی، پرداخت هزینه های دندانپزشکی خانواده، شهریه تحصیلی کودکان خود و رفتن به خانه شماری از اقوام و خویشان استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده متهم است که اسناد دستکاری شده را در اختیار «کمیسیون فدرال انتخابات» گذاشته و مدعی شده که این هزینه ها را برای «سفرهای انتخاباتی»، «صرف شام با داوطلبان و حامیان مالی»، «کارت هدیه» برای امور خیریه و موارد دیگر صرف کرده است.

«نانسی پلوسی» لیدر دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای هانتر شد.

این خبر در روزی منتشر می شود که دو نفر از مشاوران سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل مسائل مالی در دادگاه حاضر شدند.

«پال مانافورت» رئیس پیشین ستاد انتخابات ترامپ در سال 2016 روز سه شنبه در دادگاهی در ایالت ویرجینیا به اتهام فرارمالیاتی، کلاهبرداری بانکی و کتمان حساب ها در بانک های خارجی محاکمه شد.

در همین حال، «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ نیز در دادگاهی فدرال در نیویورک به پنج فقره فرار مالیاتی، نقض قوانین مالی انتخاباتی و کلاهبرداری بانکی اعتراف کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنگره آمریکا پیگرد سوء استفاده مالی تخلفات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین