Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از اندونزی، در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به میدان رفته‌اند که نتایج کامل آنها را در زیر می‌خوانید:   عملکرد ورزشکاران ایران در روز سوم بازی‌های آسیایی جاکارتا را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

کاروان ایران تا ساعت 7 روز چهارم این بازی‌ها با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 5 برنز در جایگاه پنجم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

شنا *مهدی انصاری در 100 متر پروانه با ثبت رکورد 54.88 ثانیه در رده هفدهم قرار گرفت.
*علیرضا یاوری هم در 100 متر پروانه با رکورد 56:10 ثانیه در مجموع بیست و سوم شد.  
در 4 در 100متر آزاد تیم، شناگران کشورمان با وجود این که رکورد ملی این ماده را شکتند اما نتوانستند راهی فینال شوند و در رده دهم مرحله مقدماتی قرار گرفتند.   تیراندازی با کمان مقدماتی کامپوند تیمی زنان
مقدماتی کامپوند تیمی مردان
کامپوند میکس
  بسکتبال
سه نفره مردان - ایران و مالزی و ایران و قزاقستان
  والیبال ساحلی
تیم‌های الف و ب
  والیبال سالنی ایران و پاکستان
  قایقرانی

در روئینگ تک نفره سبک وزن، محسن شادی با  ثبت زمان 7:59.15 در جایگاه دوم قرار گرفت و فینالیست شد.

تیم روئینگ 2 نفره ایران با ترکیب رضا قهرمانی و امیرحسین محمودی‌پور با ثبت زمان 7:21.39 در جایگاه دوم قرار گرفتند و به فینال A راه یافتند.

کانو نیمه نهایی مردان- محمد مهدی کنارنگ دستنایی
کانو نیمه نهایی زنان – رکسانا رازقیان

  تیراندازی
تفنگ سه وضعیت زنان 50 متر زنان- الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ
تپانچه 25 متر انفرادی بادی زنان- گلنوش سبقت‌اللهی و هانیه رستمیان
      کشتی فرنگی
مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم
حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم
علی اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم
  هندبال هندبال مردان ایران و هنگ کنگ
  شمشیربازی
*تیم ملی اپه ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تیم قرقزیستان با نتیجه 54 بر 44 به پیروزی رسید. این تیم در دور بعدی به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت.
  سابر تیمی زنان
  تکواندو
وزن منهای 63کیلوگرم حسین میرهاشمی
وزن منهای 80کیلوگرم مهدی خدابخشی
  کبدی ایران و نپال
ایران و مالزی
  ووشو
مرحله نیمه نهایی ساندا   ادامه دارد.....

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران ورزشکار بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان