Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:06:08 GMT

ویزیت ۱۸۸۰ نفر از حجاج/ حال عمومی حجاج مساعد است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۴۳۷۶

ویزیت ۱۸۸۰ نفر از حجاج/ حال عمومی حجاج مساعد است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مرعشی با اشاره به اینکه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج در منا از روز گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: از صبح امروز با ورود حجاج مرد کشورمان به منا، خدمات‌رسانی بیشتری به حجاج ارائه شد.

وی ادامه داد: درمانگاه‌های مکاتب و بیمارستان صحرایی مرکز پزشکی هلال احمر در منا در حال حاضر در حال خدمات‌رسانی به حجاج کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرعشی درباره علت بیشترین مراجعه حجاج به مراکز درمانی بیان کرد: بیشترین مراجعات به دلیل احساس گرمازدگی و کوفتگی است. فقط یک نفر گرمازده شده بود که با مراقبت‌های انجام شده، حال عمومی وی در حال بهبود است و در مورد این فرد مشکل خاصی وجود ندارد.

همچنین دکتر روستا رئیس بیمارستان هلال احمر گفت: امروز ۱۸۸۰ مورد ویزیت پزشک، ۹۴۶ مورد تزریقات، ۱۴۵ مورد پانسمان، ۳۶۰ مورد سرم‌تراپی و ۱۵۶ مورد بستری در این بیمارستان انجام شده است.

در حال حاضر ۸۶ هزار حاجی از کشورمان در منا حضور دارند.

کد خبر 4381720

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت مکه مکرمه مردم علیه احتکار شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران نیروی انتظامی شهر تهران سازمان حج و زیارت سازمان محیط زیست بیمه محسن هاشمی ترافیک عید سعید قربان سرهنگ نادر رحمانی شهردار تهران کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: بر اثر مسمومیت چند مسافر که در یکی از مراکز اقامتی قم مستقر بودند، پنج نفر مسموم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر حال عمومی بیماران خوب گزارش شده و خدمات درمانی در حال انجام است که در چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد