Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام فاطمی در خطبه های امروز نماز عید سعید قربان با اشاره به آیه 161 سوره آل عمران، پاکدستی و کسب روزی حلال را از تأکیدات مهم قرآن به مسلمانان دانست و گفت: یکی از نکات مهم که از آموزه های مهم دینی و قرآنی است و شاید بر خلاف هوا و هوس انسان باشد و هوا و هوس با او مقابله کند، پاکدستی و دنبال رزق حلال رفتن و دست درازی نکردن به مال و حقوق دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: تربیت انسان به ویژه تربیت فرزندان و نونهالان باید بر اساس آموزه های اسلامی و دینی باشد که یکی از آموزه های مهمی که باید فرزندان ما از خردسالی یاد بگیرند، تجاوز نکردن به حقوق دیگران و استفاده نکرده از مال حرام است که اگر خدای نخواسته فرزندان ما در کودکی به چنین بلای بزرگی مبتلا شدند، به طور قطع در آینده به بلاها و گرفتاری های دیگری مبتلا خواهند شد.

حجت الاسلام فاطمی در ادامه هر گونه تقلب و سرقت و دست درازی به حقوق دیگران را خیانت دانست و گفت: هر گونه تقلب و سرقت از تقلب در امتحان گرفته تا تقلب در نوبت گیری و هر آن چه که مسائل زندگی انسان را شامل می شود، خیانت است.

وی تصریح کرد: حتی اگر معلم از آموزش علم به دانش آموز کم بگذارد و کارگر از کارش کم بگذارد و دروغ گفتن و تغییر دادن یک سری حقایق با هدف این که از منافع بیشتری بهره ببریم و سوء استفاده کنیم خیانت است.

حجت الاسلام فاطمی به مسئله انتخابات در کشور به عنوان یکی از مصادیق بارز برای رعایت حق و دوری از تقلب عنوان کرد و گفت: هر انتخاباتی در کشور زمانی دموکراسی و مردم سالاری واقعی در آن محقق می شود که در آن خیانت در کار نباشد و تلاش برای کسب رأی مردانه و منصفانه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به سیره اولیاء و بزرگان نگاه کنیم می فهمیم که نگاه آن ها به مقام و منزلت دنیا نگاه فرصت طلبی و طعمه و سوء استفاده نبوده، بلکه نگاه خدمت بوده است.

حجت الاسلام فاطمی خاطرنشان کرد: وقتی نگاه و هدف انسان برای رسیدن به یک مسئولیت و مقام خدمت رسانی باشد به طور قطع برای به دست آوردن آن خدمت تقلب و خیانت نمی کند.

وی تأکید کرد: متأسفانه فرهنگ رعایت حق و حقوق یکدیگر در جامعه ما کم رنگ است که باید این تربیت و سبک زندگی اسلامی در تعاملات افراد و زن و شوهر و همسایه و کل مسائل اجتماعی رعایت و حاکم شود، اگر چنین شد رنگ زندگی تغییر پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز عید قربان شهرکرد دزدی بیت المال خیانت به ایران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرزنی زنان استقلالی در استادیوم؛ تقلب از روی دست خارجی‌ها! | تصویر

 استقلال دیشب در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک ذوب‌آهن را شکست داد و صدرنشینی خود را حفظ کرد.

هواداران زن استقلالی دیروز هم استقبال خوبی از بازی کردند و تا آخرین لحظه مشغول حمایت از تیم محبوب‌شان بودند. در این بین یک بنر جالب هم در جایگاه هواداران زن جلب توجه کرد. روی این بنر نوشته شده بود: «من پیراهنتو نمیخوام، میخوام برای پیراهنمون بجنگی.»

این جمله در جدال میان چلسی و آرسنال توسط یک کودک به نمایش درآمده بود.

دیگر خبرها

  • بنرزنی زنان استقلالی در استادیوم؛ تقلب از روی دست خارجی‌ها! | تصویر
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • نماهنگ |به دانش آموزتان نگاه ملی بدهید
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی