Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی(تهران ـ مبارک) به دبیری مرضیه برومند، عصر امروز چهارشنبه 31 مرداد به طور رسمی با برگزاری شادپیمایی اهالی عروسکی در بوستان آب و آتش کلید خواهد خورد.

اجرای آثار صحنه‌ای این جشنواره تا 6 شهریور در تالارهای مجموعه تئاتر شهر شامل تالار اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی،پلاتوی اجرا، همچنین در تالار هنر، تار بوستان و گلستان کانون پرورش فکری کودکان، تالار حافظ، تالار فردوسی،سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان نمایش‌های فضای باز این جشنواره نیز در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر و محوطه خانه هنرمندان ایران برای علاقه‌مندان اجرا خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان به برگزاری مجالس نقالی و پرده‌خوانی از فردا پنجشنبه اول شهریورماه نیز می‌توانند شاهد برگزاری سومین جشنواره سراسری نقالی و پرده‌خوانی غدیر(نقالان علوی) به دبیری حسین عالم‌بخش باشند که مراسم افتتاحیه این جشنواره فردا ساعت 10:30 بر سر مزار مرحوم مرشد ولی‌الله ترابی و با ادای احترام به وی برگزار خواهد شد.

آثار راه‌یافته به این دوره از جشنواره سراسری «نقالان علوی» نیز تا 6 شهریور در بوستان آب و آتش، میدان امام حسین(ع) و مرقد امام خمینی(ره) پیگیری و اجرا خواهند شد.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی، 7 شهریور ساعت 20 در محوطه تالار وحدت و مراسم اختتامیه جشنواره نقالان علوی، 6 شهریور ساعت 17:30 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا تئاتر نقالان علوی تئاتر عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم

مراسم یادواره 14 شهید لشکر فاطمیون که در اردیبهشت به شهادت رسیدند در قطعه 50 بهشت زهرا برگزار شد.

 در این مراسم خانواده های شهدا و رزمندگان لشکر فاطمیون حضور داشتند.

لشکر فاطمیون تاکنون ۲ هزار شهید تقدیم حرم حضرت زینب (س) نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم