Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاکارتا - ایرنا- چهارمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا امروز (چهارشنبه) در رشته شمشیربازی با حذف تیم زنان اسلحه سابر و صعود تیم اپه مردان به مرحله یک چهارم نهایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به جاکارتا، در بخش تیمی اسلحه سابر زنان، تیم ایران که با ترکیبت پریماه برزگر، کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی در مرحله یک چهارم نهایی بازی می کرد، مقابل تیم شمشیربازی کره جنوبی به میدان رفت که با نتیجه‌ 45 بر 23 شکست را پذیرفت و از دور این رقابت ها حذف شد تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازبماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در اسلحه اپه بخش تیمی مردان، تیم ملی کشورمان با پیروزی 45 بر 44 برابر تیم قرقیزستانی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا در جمع هشت تیم برتر این رویداد بایستد.
محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی ترکیب تیم اسلحه اپه در این رقابت ها است.
تیم اسلحه سابر زنان کشورمان هم عنوان ششمی این رقابت ها را کسب کرد و در بخش انفرادی نیز به یک عنوان دهمی و پانزدهمی بسنده کرد.
در بازی های آسیایی 2018 که به میزبانی کشور اندونزی در حال برگزاری است بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور حضور دارند و در رشته ها و مواد ورزشی مختلف به مصاف هم می روند.
ورزشکاران کشورمان تا این لحظه موفق به کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز در رشته های مختلف شده اند.
ورزشی **1828**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جاكارتا 2018 شمشيربازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور