Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه میاندوآب گفت: عید قربان دارای درس ایثار و از خودگذشتگی است و حضرت ابراهیم(ع) در عید قربان توانست از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در خطبه های نماز عید قربان پس از دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: بدون تقوا نمی توان رضایت الهی را کسب کرد و تقوا است که می تواند انسان را به مسیر حقیقی و سعادت رهنمون سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه روز عید قربان روز بندگی، روز دوری از نفس، روز ذبح نفس و روز عید اکبر و عید الله است، افزود: عید قربان دارای درس ایثار و از خودگذشتگی است و حضرت ابراهیم(ع) در عید قربان توانست از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آید.

وی با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی نیز خانواده های معظم شهدا، جلوه هایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا وایثارگران، ابراهیم های دوران هستند که امتحان خود را پس داده و فرزندان خود را در راه این نظام و انقلاب فدا کردند.

حسن زاده در خطبه دوم نیز با بیان اینکه باید آثار تقوا در آدمی نشان داده شود، افزود: انسان باتقوا، ظاهر و باطن یکسان دارد و در آن صورت است که می تواند بهترین انسان باشد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همواره باید خدا را در نظر داشت، اظهار کرد: نباید به خاطر دست یابی به اهداف چند روزه دنیوی، دنیا را در نظر بگیریم، بلکه همواره باید خدا را در نظر داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از درس های حضرت ابراهیم(ع)، بیزاری از دشمنان است، افزود: اگر می خواهی انسان را بشناسی به ارتباط او با خدا، مخلوقات و خودش دقت کن.

حسن زاده  اظهار کرد: باید دقت کرد که با چه کسانی دوستی می کنید، آیا با دوستان خدا دوستی می کنی و در مقابل ضد انقلاب و منافق می ایستی و یا برعکس.

امام جمعه میاندوآب افزود: نیروهای انقلابی؛ دشمن شکن و بت شکن هستند و با اینگونه افراد دوستی می کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و منافقان داخلی و خارجی می زنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟