Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عید قربان در کرمان با حضور مردم خداجو در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها کرمان نظرات

به گزارشخبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با سراسر کشور نماز عید قربان در کرمان صبح امروز با حضور مردم خداجو در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد.

در کرمان این نماز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند