Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- مرکز مديريت راه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي کشور با انتشار جزئيات محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيکي محورهاي مواصلاتي، ترافيک محور تهران - آمل را نيمه‌سنگين و آزاد راه تهران - قزوين را پرتردد ترين جاده اعلام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از اين مديريت، به دليل ترافيک سنگين در محور تهران-آمل، در محور آمل به تهران (مسير شمال به جنوب)‌، براي ساعاتي محدوديت ترافيکي اعمال شد و با سبک‌تر شدن ترافيک اين محور،‌ محدوديت تردد از مسير شمال به جنوب لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس‌ اطلاعات دوربين‌هاي نظارت تصويري و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، تردد کاميون‌ها و کاميونت‌ها، به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد‌شدني از ساعت 6 تا 24 امروز (چهارشنبه) و فردا و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 12 روز شنبه، از محور هراز ممنوع است.
بر اساس اين گزارش، غير از محورهاي مسدود و ممنوع ذکر شده، ساير محورهاي مواصلاتي کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادي ‌جريان دارد.
کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس‌‌‌ آخرين اطلاعات حاصل از 2 هزارو 240 تردد شمار فعال در محورهاي برون‌ شهري، نسبت به روز قبل 14.3 درصد افزايش نشان مي‌دهد؛ در همين مدت سهم وسايل نقليه سنگين در ترافيک راه‌ها 12.4 درصد، اوج تردد بين ساعات 19 تا 20 و کمترين تردد بين ساعات 4 تا 5 بوده است.
** محدوديت‌ ترافيکي جاده‌ها از امروز تا ‌يکشنبه چهارم شهريور
‌تردد موتورسيکلت تا ساعت 6 روز يکشنبه چهارم شهريور از محورهاي کرج - چالوس‌، هراز، فيروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است؛ البته تردد موتور‌سيکلت‌هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت‌هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.
‌تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12روز جمعه دوم شهريور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه سوم شهريور، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روز جمعه دوم شهريور تا ساعت 2بامداد روز شنبه سوم شهريور، از مرزن‌آباد به سمت کرج، يک‌طرفه خواهد بود.
‌تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه هفته جاري تا ساعت 2 بامداد روز شنبه، از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه دوم شهريور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه سوم شهريور، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء‌) يک‌طرفه خواهد بود.
‌در محور کندوان‌ نيز تردد انواع تريلر‌، کاميون و کاميونت از کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
در محور هراز‌ تردد‌ تريلرها همچنان ممنوع است و ‌تردد کاميون‌ها و کاميونت‌ها به غير از حاملان مواد سوختي و فاسد‌شدني از ساعت 6 تا 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاري و از ساعت 6 صبح روز جمعه سوم شهريور تا ساعت 12 روز شنبه سوم شهريور، از محور هراز ممنوع است.
‌تردد‌ تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد‌شدني از ساعت 8 تا 24 روزهاي چهارشنبه و جمعه هفته جاري از محور فيروزکوه ممنوع است.
در محور قديم رشت- قزوين و بالعکس‌ تردد تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد‌شدني از ساعت 12 تا 24 روز جمعه هفته جاري ‌ممنوع ‌است.
‌در محور آستارا-اردبيل و بالعکس‌ تردد تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد‌شدني از ساعت 12 تا 24 جمعه هفته جاري ‌ممنوع ‌است.
**پرترددترين جاده‌هاي کشور
آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران،‌‌ آزادراه کرج-قزوين‌، محور تهران-شهريار و شهريار-تهران،‌‌‌‌ ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، محور تهران-پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت-تهران و آزادراه زنجان-قزوين، در 24 ساعت گذشته بيشترين ترافيک را داشتند‌‌
**ممنوعيت تردد به دليل مداخلات جوي و شرايط نامناسب فيزيکي راه‌
محور راميان-اولنگ-شاهرود ‌در استان‌هاي گلستان و سمنان‌ به دليل نبود ايمني کافي، مسدود ‌است.
محور فرعي شمشک-ديزين، در استان‌هاي البرز و تهران، به دليل نبود ايمني کافي تا اطلاع بعدي مسدود است.
محور گيوي-خلخال در استان اردبيل، به دليل نبود ايمني کافي مسدود است.
محور ايلام- اسلام آباد غرب در استان ايلام، به دليل رفع نقص سيستم روشنايي و تهويه مسدود است.
مديريت راه‌هاي کشور از هموطنان خواست تا زمان سفر خود را مديريت کرده و با دريافت اطلاعات از سامانه جامع 141 سايت www 141.ir، سامانه پيام کوتاه 1000141 و يا تماس با شماره 88925252 با اطمينان خاطر و آگاهي از وضعيت راه ها مسافرت کرده و بازگشت از سفر خود را با توجه به شرايط ترافيکي راهها تنظيم کنند.
اقتصام **1070** 1701
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و  محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد،  اسپکه – بمپور،  یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و  گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران