Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خشایار حضرتی، سرمربی تیم ملی شنای ایران در خصوص مسابقه شناگران ایرانی گفت: در ۱۰۰متر دو شناگر داشتیم که انصاری داشت رکورد خوبی را ثبت می‌کرد، اما گفت که مایو من باز شده بود و فشار زیادی به من می‌آمد.

وی ادامه داد: بعد از آن بچه‌ها به صورت تیمی بازی کردیم که تلاش کردیم به فینال راه پیدا کنیم، اما در عرض یک ثانیه از راهیابی به فینال بازماندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی گفت: در 100 متر آزاد که غلامپور توانست رکورد بزند؛ این در حالی بود که آخرین رکورد در سال ۲۰۰۹ رم شکسته شده بود. آن موقع مایوهای آزاد می‌پوشیدند، اما الان بچه‌ها مجاز نیستند و مایو از کمر تا سر زانو است. در این شرایط به نظر این رکورد بعد از ۹ سال فوق‌العاده است.

سرمربی تیم ملی شنای ایران خاطرنشان کرد: اگر بچه‌ها شرایط خوبی داشته باشند می‌توانستند نتیجه بهتری را کسب کنند، ولی این هم خیلی خوب است تقریباً هر چهار نفر ۵۱  شنا کردند و اینکه شما ۳ تا شناگر داشته باشید که ۵۱بروند خوب است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم گفت: می‌شود گفت که تیم کمک در حال شکل گرفتن است و آینده بهتری در انتظار بچه‌های ما است.

حضرتی در خصوص اردوهای خوبی داشتند، گفت: در کل اردوهای خوبی داشتیم، اما اگر شرایط برایشان فراهم شود بهتر هم می‌شوند. بچه ها فردا هم مسابقه دارند انشاالله بتوانیم فردا نتیجه بگیریم. 

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید: رکورد ملی 100 متر آزاد هم پس از ۹ سال شکست

 

انتهای پیام/

 

اظهارات حضرتی درباره تیم ملی شنا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد