Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عيد سعيد قربان جلوه بندگي در پيشگاه خداوند متعال است و قرباني کردن در اين روز خدمت بزرگ به فقراست.

به گزارش ايرنا؛ آيت الله مصطفي علما در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد قربان در مسجد جامع کرمانشاه با تبريک عيد سعيد قربان به مسلمانان جهان، عيد قربان را عيد کمک به فقر دانست و افزود: مسلمانان با قرباني کردن در اين روز مي توانند به مستمندان و فقرا رسيدگي و توجه بيشتري کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطيب جمعه کرمانشاه همچنين به بيان آثار و فلسفه حج پرداخت و گفت: بعد از نماز، حج پر راز و رمز‌ترين عبادت محسوب مي شود.
آيت الله علما، حفظ شعائر اسلام را امري مهم در ترويج و معرفي ارزش‌هاي اسلامي دانست و اظهار داشت: اسلام تمام شئون زندگي را در بخش‌هاي معنوي و مادي پيش بيني کرده و براي آن برنامه ارائه داده است.
نماز عيد قربان راس ساعت 8 صبح امروز در سراسر کشور اقامه شد و در شهر کرمانشاه نيز نماز مسلمانان اهل سنت نيز به امامت ماموستا محمدي امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در مسجد جامع شافعي اقامه شد.
نماز عيد قربان 2رکعت است که در رکعت اول بعد از خواندن حمد و سوره بايد پنج تکبير بگوييد و بعد از هر تکبير يک قنوت بخوانيد و بعد از قنوت پنجم تکبير ديگري بگوييد و به رکوع رفته و دو سجده به جا آوريد و برخيزيد و در رکعت دوم چهار تکبير گفته و بعد از هر تکبير قنوت بخوانيد و تکبير بگوييد و به رکوع رفته و بعد از رکوع دو سجده به جا آورده و تشهد بخوانيد و نماز را سلام دهيد.
3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود

ایسنا/لرستان مدیر خانه گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان گفت: اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و عبودیت و بندگی خالصانه از ویژگی‌های استاد مطهری بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خدایی در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه که به‌مناسبت گرامیداشت روز معلم برگزار شد، بیان کرد: از مهم‌ترین خصلت‌های استاد مطهری، زبان‌شناسی قرآن از و زبان‌شناسی مخاطب بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان با بازشماری خصوصیات شش‌گانه زبان‌شناسی مخاطب، جامع‌نگری در دین، مسأله‌محوری و تفکر انتقادی، روش اجتهادی در پاسخگویی شبهه‌ها، توجه و اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و عبودیت و بندگی خالصانه را از ویژگی‌های استاد مطهری دانست.

وی با اشاره به سیر عقلی مباحث استاد مطهری و کتاب مسأله‌ی حجاب ایشان، مرکز ثقل و علت العلل خصلت‌های شش‌گانه مرحوم مطهری را روحیه عبودیت و بندگی آن معلم نمونه دانست و گفت: رعایت حریم شرع، تضرع، راز و نیاز در دل سحر و احترام به خانواده و پدر و مادر از ابعاد این عبودیت و بندگی شهید مطهری بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد