Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:59:46 GMT

پنج تن برنج و شکر مشکوک به احتکار در زاهدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۵۵۵۹

پنج تن برنج و شکر مشکوک به احتکار در زاهدان کشف شد

حیدر میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرونده تخلفاتی در این زمینه تشکیل و در مرحله رسیدگی در شعبه چهار تعزیرات حکومتی زاهدان است.
وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته این مواد غذایی با ارز دولتی وارد سیستان و بلوچستان شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبار شده خود را ماهانه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند تا مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: کالاهای احتکار شده این مدت طبق قانون سریعا در بازار مصرف عرضه می شود.
به گزارش ایرنا در روزهای اخیر انبارهای مختلف احتکار در استان های مختلف کشور کشف و اقلام آن برای توزیع در اختیار نهادهای مرتبط قرار گرفته است.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارز استان های مختلف کشور برنج شکر مواد غذایی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگشت برنج و روغن به کالاهای مشمول ارز ترجیحی!
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز