Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@07:22:03 GMT

دومین فرنگی کار ایران هم برنزی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۵۵۸۰

دومین فرنگی کار ایران هم برنزی شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز (سه شنبه) در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شده و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم با پیروی مقابل نماینده تایوان مدال برنز را بر گردن آویخت.

در وزن 67 کیلوگرم که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 8 بر 5 از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد و به دیدار رده‌بندی رفت.

گرایی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف یینگوا هانگ از چین تایپه رفت که با برتری 11 بر صفر دومین مدال برنز کشتی فرنگی را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این نیز مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شده بود.

انتهای پیام/

168 / 165 محمدرضا گرایی کشتی فرنگی بازی های آسیایی جاکارتا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدرضا گرایی کشتی فرنگی بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی