Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:46:11 GMT

درخشش دانش آموز جهرمی در جشنواره کشوری

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۵۸۴۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، زهرا بشیری زاده جهرمی در جشنواره فرهنگی، هنری دانش آموزان دختر سراسر کشور در تهران مقام سوم رشته نماهنگ را بدست آورد.
در این نماهنگ زهرا بشیری زاده به موضوع همدردی با کودکان و دانش آموزان حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه پرداخته است .
سی وششمین جشنواره فرهنگی، هنری دانش آموزی کشور به مدت ۴ روز از ۲۴ تا ۲۸ مرداد با حضور بیش از هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: درخشش دانش آموز جهرمی جشنواره کشوری کودکان زلزله زده حادثه دلخراش نماهنگ خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول معاونت پرورشی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش بر پیوند بین آموزش‌وپرورش تأکید کرد و گفت: تربیت زیربنای هر فعالیتی در آموزش‌وپرورش است. اگر دانش‌آموزان مسیر خود را پیدا کنند و مشکلات انگیزشی ر ا حل کند، بقیه امور حل خواهد شد. ما معتقدیم که معلم فیزیک و علوم و ... هم یک معلم تربیتی هستند. به همین منظور پیوستی تعریف کرده و گفته‌ایم برای مثال در کتاب فیزیک، در کلاس فیزیک، فلان کتاب به‌عنوان پیوست فرهنگی این کتاب و این کلاس است که دانش‌آموز آن را می‌خواند و در نمره کلاسی او نیز مؤثر است. تلفیق بین آموزش‌وپرورش شروع شده و انتظار داریم در سال آینده به‌خوبی انجام شود.

وی اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی یا به تعبیر درست‌تر، «معاونت تربیتی» یکی از اصلی‌ترین ابعاد تعلیم و تربیت است که اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است که رساندن کار تربیتی به دل مدرسه و جذاب‌سازی فرآیند‌های تربیتی مهم‌ترین آنهاست.

پورثانی ادامه داد: یک اقدام مهم دیگر طراحی سند تحول معاونت پرورشی است که مقدمات این کار در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام است. این کار پس از چندین سال است که انجام می‌شود و امید است باعث تحول در فرایند تربیتی در کل کشور شود.

پورثانی بابیان اینکه ما اعتقاد داریم ۱۷ میلیون دانش‌آموز اثرگذار، کنشگر و فعال داریم، گفت: نگاه ما به دانش‌آموز، نگاه یک دانش‌آموز اثرگذار است. برای نمونه همگان دیدند که امسال در انتخابات، آموزش‌وپرورش یک کار فوق‌العاده انجام داد و نه‌فقط رای‌اولی‌ها، بلکه همه دانش‌آموزان پای‌کار بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه انتخابات، مسجد، اعتکاف و اربعین و ... هرکدام یک محیط یادگیری است افزود: تمام این محیط‌ها باید توسط وزارت آموزش‌وپرورش به رسمیت شناخته شود، چون سند گفته است.

وی از تشکیل ۵۰ هزار گروه جهاد تبیین که هر گروه بین ۵ تا ۷ نفر عضو دارد، خبر داد و گفت: افق ما برای امسال تشکیل ۱۰۰ هزار گروه است. این گروه‌ها حول حجاب و عفاف و دستاورد‌های انقلاب تولید اثر می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی با بیان اینکه دستور برنامه هفتم است که هر دانش‌آموز هرسال حداقل یک‌بار باید به اردو برود، گفت: گفتمان تربیت، گفتمان غالب آموزش‌وپرورش است و به دنبال این هستیم که گفتمان تربیت به گفتمان غالب نظام اسلامی تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد
  • درخشش ۱۳ مخاطب تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی
  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • شیرینی روزه و روزه داری در کام روزه اولی‌های خرمشهر
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد