Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دنیای امروز استفاده از تکنولوژی می تواند کمک های موثری در زندگی روزمره داشته باشد. یکی از این مزایا، نقشه آنلاین گوگل است. با توجه به گسترش روز افرون شهر ها و تغییرات سریع در زمینه ساخت و احداث جاده و پل ها، وجود یک نقشه به روز برای هر انسانی لازم است به خصوص برای گردشگرانی که قصد عزیمت به شهر های ناشناخته تر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشه آنلاین گوگل همچون موهبتی آسمانی می تواند همواره بهترین مسیر را همراه با اطلاعات فراوانی از آن به شما اهدا کند. در ادامه با معرفی ابزار گوگل مپ و نقشه جغرافیایی گوگل با ما همراه باشید

اپلیکیشن گوگل

با نصب اپلیکیشن نقشه آنلاین گوگل روی گوشی همراه یا با مراجعه به وب سایت آن می توانید به راحتی مقصد خود را مشخص و بهترین و نزدک ترین و خلوت ترین مسیر پیشنهادی را ببینید و از آن بهره ببرید. با یک کلیک یا لمس ساده بر روی مقصد این امر حاصل می شود. اما می توانید با رفتن به بخش جستجو و تایپ محل مورد نظر خود به راحتی مسیر خود را بیابید. با مراجعه به مطلبی که درباره گوگل مپ در همگردی با عنوان «گوگل مپ، راهنمای آنلاین و همسفری کاردان» منتشر شده است اطلاعات بسیار زیاد و کارآمدی را دریافت خواهید کرد.

نقشه در گوگل

یکی از بزرگترین خدمات نقشه گوگل، ترافیک آنلاین است. شما با این گزینه می توانید در هر لحظه از وضعیت ترافیکی خیابان های شهر مطلع شوید و این امکان برای شهروندان تهرانی مزیتی است بی بدیل و بدون جایگزین. سرویس ترافیک آنلاین یا Live traffic ابتدا فقط در کشور آمریکا ارائه شد و گوگل این امکان را از سال 2009 فعال کرد. هم اکنون این سرویس نقشه در گوگل در 50 کشور جهان قابل دسترسی است که خوشبختانه ایران نیز از سال 2015 به این مجموعه پیوسته است. برای استفاده از این امکان باید در گوگل مپ وارد منو شده و روی گزینه traffic بروید. البته با جستجو کردن عباراتی چون traffic near tehran یا tehran traffic، مستقیما به ترافیک کلان شهر تهران دسترسی خواهید یافت.

نقشه جغرافیایی گوگل

از دیگر امکانات نقشه گوگل، تصاویر ماهواره ای از شهر های جهان است که می توانید با وارد کردن و یا یافتن محل خود در نقشه جغرافیایی گوگل ، آن را از بالا مشاهده کنید. از این امکان برای یافتن هواپیماهای گمشده و برخی مسائل این چنینی نیز سود می برند.در دنیای پر سرعت امروز، استفاده بهینه از تکنولوژی باعث می شود از مزایای جامعه مدرن سود ببرید و تنها گرفتار معایب آن نباشید. نقشه آنلاین گوگل می تواند در این روزگار ماشینی راه گشای بسیار از معضلات و گرفتاری های ناشی از آن باشد و همراهی مطمئن برای گردشگران و مسافران شهرهای مختلف.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهان گردی جهانگردی دانستنی ها تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۲۸ بازی رئال مادرید و بارسلونا سانتر رافینیا را لامینه یامال به سمت دروازه فرستاد، توپ که به‌نظر می‌رسید از خط دروازه رد شده، با مهار ناقص آندری لونین به زمین برگشت اما بارسایی‌ها معتقد بودند توپ گل شده است.

با توجه به اینکه در لالیگا تکنولوژی خط دروازه وجود ندارد، داور بازی صحنه را به کمک VAR بررسی کرد و سپس تشخیص داد که توپ به‌طور کامل از خط رد نشده و ادعای بارسایی‌ها را رد کرد.

ایتورالده گونزالز، کارشناس داوری نشریه آاِس که به نتیجه رسید این صحنه جنجالی گل نیست، از نبود تکنولوژی کافی در بازی‌های لالیگا انتقاد کرد و گفت: «اگر لالیگا می‌خواهد شفافیت بیشتری انجام دهد، باید تصویری که با آن تصمیم گرفته توپ گل نشده را منتشر کند.»

او در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم چون توپ باید بیشتر از خط عبور کند اما این سومین گل شبح در این فصل است. فقط برای ۳ میلیون یورو ما نباید اینجا در مورد گل شدن یا نشدن توپ بحث کنیم. تکنولوژی کافی در این لیگ وجود ندارد. من می‌گویم، فقط تباس نیست که این تکنولوژی را نمی‌خواهد بلکه باشگاه‌ها هم نمی‌خواهند. لالیگا نمی‌خواهد در ازای تکنولوژی به فیفا هزینه‌ای پرداخت کند. این عجیب و شگفت‌انگیز است.»

دیگر خبرها

  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر