Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: تابستان امسال من و همسرم باهم در اردوی جهادی شرکت کردیم که دوستان با برگزاری جشن اولین سالگرد ازدواجمان ما را غافلگیر کردند.

ابراهیم عزیزی پور، دانشجوی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: هرسال در ادو‌های جهادی دانشگاه شرکت می‌کنم و امسال تابستان نیز به مناطق محروم استان کهگیلویه بویر احمد برای خدمت رسانی رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجوی دانشگاه پیام نور مطرح کرد: امسال در روستای گنجگان به مدت ۱۵ روز در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، و آموزشی فعالیت داشتیم.

عزیزی درمورد فعالیت عمرانی گروه جهادی خاطرنشان کرد: در این روستا خانم بی سرپرستی که دارای ۴ فرزند بود، متاسفانه  سرپناه مناسبی نداشت با کمک دوستان گروه جهادی توانستیم خانه مناسبی برای آن‌ها بسازیم.

وی در ادامه افزود: در این اردوی جهادی خانم‌ها حضور داشتند و بیشتر در زمینه‌های فرهنگی و آسیب شناسی ورود پیدا کردند.

این فعال دانشجویی در مورد استقبال روستای‌ها از گروه جهادی گفت: در ابتدا ورود گروه جهادی به روستا، خیلی استقبال خوبی نکردند،؛اما با شروع فعالیت ما و با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و کلاس‌های فرهنگی مورد توجه آن‌ها قرار گرفت؛ به طوری که بعد از اتمام دوره از رفتن ما ناراحت بودند.

وی با اشاره به وجود گروه‌های جهادی در مناطق محروم افزود: به نظرمن وجود گروه‌های جهادی در این مناطق بسیار ضروری است؛ چرا که به همت این گروه‌ها و مردمان روستا باعث آبادانی آن منطقه می‌شود.

عزیزی بیان کرد: امسال من و همسرم باهم در این اردوی جهادی شرکت کردیم و اولین سالگرد ازدواجمان بود که دوستان به مناسبت این روز با گرفتن جشن ما را غافلگیر کردند.

 دانشجوی دانشگاه پیام نور در خاتمه گفت: اینکه امسال در جمع بچه‌های جهادگر بودم، لطف بزرگی بود. اینجا با همه جا فرق می ‌کند. دوستانی دارم که از هرکدام چیزی آموختم.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوهای جهادی گروه جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد سالگرد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد