Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند ارشد مهدی کروبی گفت: در ایام نوروز به خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های آقای کروبی بعد از هفت-هشت سال به نوبت اجازه دادند که ایشان را ملاقات کنند.

ایران آنلاین /   در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر کاهش محدودیت برای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد منتشر شد، خبری که از سوی منابع رسمی نه تایید شد و نه تکذیب و فقط دخترانشان از باز شدن پنجره‌های خانه این دو نفر خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که زمزمه‌هایی مبنی بر رفع حصر در روز عید قربان در محافل سیاسی شنیده می‌شود. در این راستا محمد حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی به اعتماد آنلاین می‌گوید که گشایش جدیدی در وضعیت محصوران را احساس نکرده است. او ادامه می‌دهد: فقط بعد از اینکه حاج آقا برای آخرین بار برای جراحی قلب به بیمارستان برده شدند، رفت و آمد فرزندان و نوه‌ها به خانه ایشان آزاد شد. از چند ماه قبل تاکنون گشایش بیشتری رخ نداده است.

گشایش جدیدی در حصر رخ نداده است

او در واکنش به خبر رفع حصر در روز عید قربان گفت: در این خصوص اطلاع و خبری ندارم.

محمد حسین کروبی در پایان گفت: در ایام نوروز به خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های آقای کروبی بعد از هفت-هشت سال به نوبت اجازه دادند که ایشان را ملاقات کنند./ اعتماد آنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز استقلال و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 751004

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود