Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:47:45 GMT

بوسه معاون وزیر ارشاد بر نقاشی کودک مبتلا به سرطان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۷۰۶۵

بوسه معاون وزیر ارشاد بر نقاشی کودک مبتلا به سرطان

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در جریان سفر به تبریز از پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان شب گذشته با حضور حسینی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور و بازدید معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان همراه بود.

این نمایشگاه از ۲۴ مرداد تا سوم شهریور به همت جمعیت خیریه‌ قلب های سبز؛ نخستین مؤسسه خیریه با اهداف آموزشی، تحصیلی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان در مجتمع فرهنگی و هنری الف(مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن) در حال برگزاری است، برپا شده است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ضمن بازدید از آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با تأکید بر لزوم حمایت بیش از پیش از کودکان مبتلا به سرطان، با خلاصه ای از فعالیت های انجام شده از سوی خیریه قلب های سبز در جهت حمایت از این کودکان آشنا شد.

وی با بوسه بر یکی از نقاشی های این کودکان که از سوی هیئت مدیره جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان یادبود اهدا شد، اشک شوق بر چشمان نظاره گر حاضر در نمایشگاه و قلب های مهربان جاری کرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بازی های آسیایی ۲۰۱۸ عید قربان دولت اردبیل حج روز جهانی مسجد مسجد عزت الله انتظامی پاراگلایدینگ قلب های سبز سرطان معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)