Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:13:57 GMT

رونمایی از گریم جدید مهران مدیری و گلزار + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۷۲۰۹

فیلمبرداری فیلم «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی از اوایل مرداد ماه در تهران آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری و ساره بیات با حضور مهران مدیری بازیگران این فیلم هستند.

عوامل اصلی فیلم «رحمان ۱۴۰۰» عبارتند از: کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده: بابک کایدان، تهیه کننده: علی سرتیپی، مجری طرح: جواد نوروزبیگی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، تدوین: موحد شادرو، مدیر تولید: وحید مشاری، صدابردار: وحید دوزنده، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین صادقی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهران مدیری محمدرضا گلزار مهران مدیری فیلم عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898644

دیگر خبرها