Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@21:36:40 GMT

رونمایی از یک ماوس عمودی شکل جدید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۷۲۶۰

رونمایی از یک ماوس عمودی شکل جدید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با توجه به رکود بازار گجت های تکنولوژی و لوازم جانبی کامپیوتری بسیاری از شرکت های تولیدکننده و فعال در این حوزه سعی دارند با رونمایی و معرفی گجت هایی با طراحی های نوین و متفاوت، توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به فناوری را به خود جلب کنند و بدین وسیله سودآوری، فروش و محبوبیت خود را در بازارهای جهانی تکنولوژی افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا لاجیتک بعنوان یکی از بزرگترین و خوش آوازه ترین شرکت های تولیدکننده و ارائه دهنده محصولات و لوازم جانبی رایانه، به تازگی از یک ماوس جدید رونمایی کرده است که ظاهر متفاوت و جدیدی دارد به گونه ای که این ماوس ظاهری ارگونومیک و عمودی شکل دارد و با سایر ماوس های موجود در بازار کاملا متفاوت و متمایز است.

این ماوس عمودی شکل که تحت عنوان MX Vertical معرفی و رونمایی شده است، گفته می شود با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد  و امکان سفارش و پیش تحویل آن نیز هم اکنون در وب سایت شرکت تولیدکننده آن وجود دارد.

به گفته شرکت لاجیتک این ماوس در ماه سپتامبر روانه بازارهای جهانی خواهد شد و طبق پیش بینی های انجام شده، میزان فروش و استقبال قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

نحوه کار با این ماوس به این صورت است که کاربر بجای قرار دادن دست خود در قسمت بالای آن، باید ماوس را در دست خود نگه دارد درست همانند زمانی که می خواهد با کسی دست بدهد. کلیدهای مخصوص کلیک چپ و راست و همچنین چرخ اسکرول (حرکت به بالا و پایین) نیز در زاویه های ۵۷ درجه ای نسبت به خط افق تعبیه شده اند. در قسمت چپ آن نیز جایی برای قرارگیری انگشت شست دست کاربر وجود دارد و جنس آن نیز از نوعی پلاستیک مرغوب ساخته شده تا دستان کاربر به راحتی بر روی آن قرار گرفته و به انجام کارهای رایانه ای خود بپردازد.

از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به ابعاد ۱۲۰ × ۷۸.۸ × ۷۹ میلی‌متری و وزن ۱۳۵ گرمی آن اشاره کرد که نشان می دهد اندکی از سایر ماوس های موجود در بازار، بزرگتر و سنگین تر است.

به گفته متخصصان و طراحان شرکت لاجیتک، این نوع طراحی جدید بخاطر وضعیت قرارگیری انگشتان دست، مچ و ساعد موجب کاهش خستگی آنها خواهد شد و برای آن دسته از افرادی که ساعات طولانی با رایانه کار می کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ماوس رايانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد

کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی امروز به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی و چاپ انتشارات آمیار، عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با حضور شهردار سنندج، اعضای شورای شهر و اهالی فرهنگ و هنر این شهر به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.

احسان مردوخ روحانی، پژوهشگر و نویسنده کتاب نامداران موسیقی سنندج در مورد این کتاب اظهار کرد: با توجه به اینکه سال ۱۳۹۸ شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق موسیقی یونسکو به ثبت رسید، ایده اولیه نوشتن کتاب نامداران موسیقی سنندج نیز به پیشنهاد دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج شکل گرفت که اتمام آن حدود چهار سال طول کشید.

وی افزود: نامدارانی که در این کتاب اسامی آنها آمده شامل خواننده، نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی هستند که توسط دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج انتخاب شده‌اند.

نویسنده کتاب نامداران موسیقی سنندج ادامه داد: در این کتاب اطلاعاتی در مورد ۴۰ نفر از اهالی موسیقی و گروه کامکارها که همگی از نامداران موسیقی شهر سنندج هستند به ترتیب حروف الفبا آمده و کتاب به ۳ زبان فارسی، کردی و انگلیسی چاپ شده است.

مردوخ روحانی اضافه کرد: در مورد برخی از نامداران موسیقی سنندج اطلاعات و داده‌های بسیار کمی وجود داشت که این جزو سختی‌های کار ما بود اما آنچه که آمده سعی شده به درستی بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلدهای آتی این کتاب به زندگی سایر نامداران شهر سنندج نیز پرداخته می‌شود و سعی خواهیم کرد نواقص و ایرادات این جلد را رفع کنیم که امیدواریم این کتاب فتح بابی برای توجه بیشتر به هنرمندان این شهر باشد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات آمیار واقع در پاساژ عزتی شهر سنندج مراجعه کنند.

کد خبر 748888

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی