Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، آدرس دقیق حرکت منا به جمرات، ابتدا از زیرگذر سمت چپ چادرهای منا به خیابان۲۳ وارد می شوند و بعد از عبور از خیابان ۲۳ ، از سمت راست به خیابان ۲۰۲ وارد می شوند و این خیابان را تا انتها طی می کنند.

سپس زایران از سمت چپ انتهای خیابان وارد خیابان ۲۱۹ می شوند و بعد از طی مسافت ۹۰ متری وارد خیابان سوق العرب می شوند و به سمت راست یعنی سمت جمرات حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول این خیابان تا جمرات نیز نیز حدود یک کیلومتر و ۸۰۰ متر خواهد بود که زایران بعد از طی این مسافت به جمرات رسیده و رمی جمره را انجام می دهند.

زایران عزیز بعد از انجام عمل رمی جمره، از کنار ستون ۵۸ وارد خیابان ملک فیصل می شوند که بعد از عبور از مسجد خیف و بعد از طی مسافت ۲ کیلومتری از کنار طریق مشاط(مسیر پیاده)به پل ملک عبدالله می رسند.

بعد از اینکه پل ملک عبدالله را پست سرگذاشتند باید از مسیر مشاط وارد خیابان ۲۳ می شوند که بعد از عبور از تقاطع خیابان جوهره و سوق العرب از سمت راست زیرگذر مخصوص چادرهای ایران وارد منطقه چادرهای منا می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران مسجد ملک عبدالله برنا سمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان

 علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید میدانی از محورهای ارتباطی سطح شهرستان  بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت موضوع همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی عملیات پاسخ به بحران ضمن آمادگی کامل، همکاری و تعامل لازم برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارندگی‌ها را داشته باشند.

شهنوازان تصریح کرد: از صبح امروز فعالیت سامانه بارشی به‌صورت نرمال در سطح شهرستان شروع شده است که تاکنون خسارتی از این بارش‌ها گزارش نشده است.
 
وی اذعان کرد: یکی از مراحل مدیریت بحران پیشگیری است و از دستگاه‌های متولی انتظار است اقدامات پیشگیرانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی هنگام سیل، قطعی برق، قطع مسیرهای مواصلاتی، جلوگیری از قطع تأسیسات زیرساختی مخابرات و سیستم‌های ارتباطی، قطع آب شرب و شبکه‌های آب شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی و اعلام هشدارهای به‌موقع، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
فرماندار تفتان عنوان کرد: برخی از راه‌های روستایی شهرستان که در مسیر رودخانه‌های فصلی قرار دارند به‌صورت موقت سابقه مسدودیت دارند امدادگران جهادی پای‌کار و در میدان هستند.
 
 این مقام مسئول افزود: هم اکنون کلیه نیروهای امدادی و راهداری به‌صورت آماده‌باش قرار دارند و در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند.

فرماندارتفتان در ادامه بازدیدها از هلال‌احمر شهرستان، شهرداری و کارخانه طلای تفتان بازدید و از نیروهای خدوم و پا به کار آنان قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد