Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازگزاران البرزی با حضور در مصلی های نماز جمعه سطح استان البرز، نماز عید سعید قربان را برپا داشتند و دهه امامت را که از روز عید قربان تا روز عید سعید غدیر خم است را در صفوف یکپارچه نماز ارج نهادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، عید قربان فصل بیرون راندن دلبران خاکی از حرم خدا است . فصلی که سرآغاز دل بریدن از منیت هایی است که روزها در این حریم الهی خانه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می فرمایند: « از روز عید قربان تا روز عید غدیر در واقع یک مقطعی است متصل و مرتبط با مسئله امامت».

 

به همین منظور، نمازگزاران البرزی با حضور در مصلی های نماز جمعه سطح استان البرز، نماز عید سعید قربان را برپا داشتند و دهه امامت را که از روز عید قربان تا روز عید سعید غدیر خم است را در صفوف یکپارچه نماز ارج نهادند.

 

مصلی بزرگ شهرستان فردیس نیز با حضور حجت الاسلام کمالی نسب امام جمعه موقت این شهرستان شاهد حضور پرشور مردم مومن و ولایی برای برپایی نماز عید سعید قربان بود.

 

طی این آئین مسئولان ارشد شهرستان فردیس حضور یافتند و نماز برپا داشتند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بازی های آسیایی ۲۰۱۸ کیفیت نان آیت الله مکارم شیرازی عید قربان پاراگلایدینگ حج روز جهانی مسجد روز عرفه دولت مصلی های نماز مصلی های نماز جمعه نماز عید سعید قربان عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی