Web Analytics Made Easy - Statcounter



یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

تجمع اعتراضی طلاب در مدرسه فیضیه علیه دولت و مذاکره با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شده است؛ به طوری که مراجع تقلید هم به موضوع ورود و این تجمع را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مبهمی که برای افکار عمومی وجود دارد این است که سازماندهی این تجمع و تجمع‌هایی از این دست، توسط چه افراد یا چه نهادهایی صورت می‌گیرد؟

در این راستا غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به «اعتمادآنلاین» گفت: ما نیروی خودسر نداریم؛ این اسمی است که جا افتاده و نوعی غلط رایج به حساب می‌آید. تمام گروه‌هایی که به اسم خودسر می‌شناسیم سازمان‌دهی شده هستند کما اینکه در ماجرای تجمع طلاب مشاهده کردیم که نوشته بودند «این پلاکاردها را برگردانید»

او ادامه داد: ما هم زمانی که مشغول تظاهرات علیه شاه بودیم از قبل می‌نشستیم شعارها را هماهنگ می‌کردیم و همه چیز را از قبل برنامه‌ریزی می‌کردیم.

مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجمع طلاب سازمان‌دهی شده بود و عده‌ای خواستند از این طریق بخشی از حوزه و روحانیت را به مقابله با دولت و نفی مذاکره بکشانند.

رجایی گفت: در شرایطی که ما در تحریم قرار داریم و وارد دوران سختی شده‌ایم این حرکت‌ها نوعی خودزنی است که در نظام اتفاق می‌افتد. ما در مجلس شاهد بودیم که هم مجلس هم دولت را تخریب کردند و هر دو طرف وارد یک بازی دو سر باخت شدند. این حرکت‌ها جز ضرر و زیان برای کشور حاصل دیگری ندارد.

او افزود: هدف این تجمع‌ها و سازمان‌دهندگان آنها این است که ناکامی جریان خود در انتخابات را در پوشش نفی مذاکره دنبال کنند و این‌ها جزء اصولگرایانی هستند که هنوز نمی‌خواهند بپذیرند 25 میلیون نفر به این دولت رای داده‌اند و آنها هم باید حمایت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب مطرح کرد: دوستان اصولگرایی که این تجمعات را سازمان‌دهی می‌کنند از کشورهای اروپایی یاد بگیرند که وقتی جریان مخالف و رقیب سرکار آمد، همه کمک می‌کنند تا دولت تقویت شود.

او در پایان درباره هدف تجمع طلاب در قم گفت: این جریان می‌خواهد دولت را فلج و وادار به استعفاء کنند و از هم‌اکنون دل خود را صابون زده‌اند که در قضیه سوال از رئیس‌جمهور نتیجه دلخواه آنها توسط مجلس رقم بخورد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود

باواریایی‌ها فعلاً با اسطوره فوتبال فرانسه قصد مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم ندارند، اما دلیل چیست؟

طرفداری | بایرن مونیخ به دو دلیل با زین الدین زیدان وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش بیلد، ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است. یکی از نام‌هایی که حوالی آلیانتس آرنا ردوبدل شده، زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید است، اما در حال حاضر بایرن به دو دلیل سراغ این مرد محبوب دنیای فوتبال نمی‌رود.

چرا بایرن مونیخ با زیدان مذاکره نمی‌کند؟

هنوز هیچ تماسی بین بایرن مونیخ و زین الدین زیدان ردوبدل نشده‌است، چرا که بایرن به توانایی‌های سرمربی فرانسوی در برقراری ارتباط با بازیکنان شک دارد. زیدان زبان آلمانی بلد نیست و به انگلیسی هم تسلط کافی ندارد. از طرفی، زیدان به عنوان سرمربی صاحب سبک و ایده‌پرداز و رهبری که از نظر تاکتیکی باعث پیشرفت و تحول تیم شود، شناخته نمی‌شود. این دو دلیل باعث شده فعلاً بایرن مونیخ قصدی برای مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید نداشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد