Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@02:54:56 GMT

تجاوز برادر شیطان صفت به خواهر خود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۸۴۴۵

تجاوز برادر شیطان صفت به خواهر خود

دنیل به همراه همسرش خواهر بیست ساله ی خود را ربود تا فقط کمی تفریح کرده باشند، درپی این آدم ربایی وقتل خونین خواهر، پای پلیس Police به این ماجرا باز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، دنیل خواهر خود را ربود تا فقط کمی او را بترساند، اما دنیل و نامزدش که به علت مصرف مشروبات الکلی و موادمخدر درحالت طبیعی نبودند، خواهرش را مجبور به مصرف هروئین کرده و بعد از بیهوش شدن وی به خواهرش تجاوز کرده و در پایان او را با طناب خفه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پلیس در ادامه افزود: با اقدام به موقع دنیل و همسرش دستگیر شدند اما الیزابت خواهر او، جان خود را از دست داده بود.درحال حاضر این دو متهم دستگیر شدند و در بازداشت به سر می برند. برادر مقتول در بازجویی این چنین اظهار کرده است : قصد کشتن خواهرم رانداشتم،فقط می خواستیم با او شوخی کنیم اما هر دوی ما مواد مخدر مصرف کرده بودیم و در حالت طبیعی نبودیم و نمی دانیم چه کار کردیم. به گزارش پلیس محلی لیتل راک، دنیل به اتهام آدم ربایی،قتل و تجاوز به قتل درجه یک و نامزد او به اتهام همکاری درانجام جرائم بازداشت شدند که پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده آنها به دادگاه ارجاع داده خواهد شد،تا قاضی حکم قطعی را برای این برادر بی رحم صادر کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تجاوز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد ستاره‌های لیگ برتری که به اتهام تجاوز دستگیر شده‌اند، بازیکنان این تیم نیستند.

نشریه سان دیروز گزارش داد دو فوتبالیست ناشناس که هر دو 19 سال سن دارند و در یک باشگاه بازی می‌کنند، به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شدند. گفته می‌شود این حادثه عصر روز جمعه رخ داد و قربانی ساعاتی بعد به پلیس شکایت کرد.

گزارش شده که پلیس با یکی از بازیکنان به ظن حمله و کمک به تجاوز در ورزشگاه باشگاهش صحبت کرده، سپس دستگیر شده و یک شب بازداشت بود.

بازیکن دوم روز بعد دستگیر شد و به اتهام تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. هر دو بازیکن اکنون به قید وثیقه آزاد شده‌اند و در انتظار تحقیقات بیشتر هستند.

ولورهمپتون اولین باشگاهی بود که از زمان انتشار این خبر، سکوتش را شکست و تایید کرد بازیکنان این باشگاه دستگیر نشده‌اند:"درحالیکه ما معمولا در مورد تحقیقات پلیس اظهار نظر نمی‌کنیم، به منظور محافظت از رفاه بازیکنان جوان باشگاه، احساس می‌کنیم لازم است تایید کنیم که این اتهامات به هیچکس در ولورهمپتون مربوط نمی‌شود."

با توجه به ادامه تحقیقات توسط پلیس، این دو بازیکن از ادامه فعالیت در باشگاه خود محروم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان