Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:43:54 GMT

احمدی:افت نکردم؛ باد روی عملکردم تاثیر گذاشت!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۸۴۵۹

احمدی:افت نکردم؛ باد روی عملکردم تاثیر گذاشت!

پرچمدار کشورمان در بازی‌های آسیایی گفت:مسابقات سه‌وضعیت همیشه سنگین است و شرایط آب و هوایی اندونزی هم آن را سخت تر کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، الهه احمدی ،تیرانداز کشورمان که در دومین فینال تیراندازی بازی‌های آسیایی اندونزی هم از کسب مدال بازماند گفت: مسابقات سه‌وضعیت همیشه سنگین است و این‌بار شرایط آب‌و‌هوایی اندونزی هم مزید برعلت شد که روی عملکردم تاثیر منفی گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هوا خیلی گرم و شرجی بود و باد هم بود که در 50 متر خیلی تاثیرگذار می‌باشد.


او ادامه داد: مرحله مقدماتی متوسطی را پشت سرگذاشتم ولی خوب کار کردم و تیرهای مناسبی برای حضور در فینال شلیک کردم اما در فینال نتوانستم خوب کار کنم و چند تیر در وضعیت به‌زانو و ایستاده را خوب شلیک نکردم و از مدال بازماندم.

 


او در خصوص اینکه فکر نمی‌کند تیراندازی با افت مواجه شده است، گفت: من اصلا افتی نمی‌بینم. ما بعد از ریو یک سال استراحت داشتیم و بعد تمرینات‌مان را شروع کردیم و به بازی‌های آسیایی آمدیم. اگر شما بازی‌های پالمبانگ را با اینچئون مقایسه کنید می‌بینید که ما پیشرفت هم داشته‌ایم.ما در تفنگ بادی و سه وضعیت آقایان و خانم‌ها فینالیست داشتیم که این نشان از پیشرفت ما در تیراندازی است ولی شرایط در فینال خیلی سخت است. اما ثبت این رکوردها در بخش تفنگ نشان می‌دهد که ما خیلی پیشرفت داشته‌ایم.ضمن اینکه تجربه فینال ما از رقبایمان خیلی کمتر است.


پرچمدار کشورمان در خاتمه اضافه کرد: قرار است تمریناتمان را از همینجا شروع کنیم و مستقیم به کره‌جنوبی برویم برای بازی‌های جهانی که امیدوارم بتوانیم سهمیه کسب کنیم.

تیراندازی (اسلحه) بازی های آسیایی جاکارتا 2018 الهه احمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه بازی های آسیایی جاکارتا 2018 الهه احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.   پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز ۱۲۹۹ بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها