Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قلی پور قهرمان تیم ملی ووشو ایران برای تکرار(ری مچ) دیدار مسابقات جهانی روسیه با "دنیل جیتا" قهرمان کی وان دنیا به رمانی دعوت شد.

ایران آنلاین  چهاردهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان مهرماه سال گذشته(96) به میزبانی شهر «کازان» روسیه پیگیری شد و در پایان این مسابقات تیم ملی ووشو ایران عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا قلی پور نماینده سنگین وزن تیم ملی ووشو ایران در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره چهاردهمین دوره از مسابقات قهرمانی جهان شد. در این رقابت‌ها قلی پور در نیمه نهایی به مصاف " دنیل جیتا" ووشو کار رومانی رفت که توانست در دو راند این ووشوکار سنگین وزن را شکست دهد. " دنیل جیتا" در سازمان" گلوری" یکی از معتبرترین های سازمان "کی وان" فعالیت می‌کند. قلی پور در مسابقات جهانی ووشو موفق شد این حریف خود را با بیش از 20 کیلوگرم اختلاف وزن شکست دهد، حالا با گذشت نزدیک به یک سال از آن مبارزه، رئیس فدراسیون ووشو رومانی طی تماسی از سوی " دنیل جیتا" از قلی پور دعوت به عمل آورد تا وی اواخر شهریور ماه راهی رومانی شود و در تکرار (ری مچ) مسابقات جهانی با "دنیل جیتا" مبارزه کند.

این رقابت‌ها در شهر بخارست قرار است برگزار شود و در صورت اعلام آمادگی قلی پور؛ این رقابت سنگین در یک ورزشگاه چهار هزارنفری پیگیری می‌شود. قلی پور در حال حاضر در وزن 90 کیلوگرم تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی ووشو پیگیری می‌کند اما " دنیل جیتا" با 120 کیلوگرم وزن در سازمان "گلوری" کی وان مبارزه می‌کند. با توجه به اختلاف وزن 30 کیلویی که به این دو ورزشکار وجود دارد، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا قلی پور این دعوت را قبول می‌کند یا اینکه همچنان تمرینات خود را جهت حضور در مسابقات جهانی ووشو پیگیری می‌کند.

طلای بازی‌های آسیای گوانگ‌ژو (۲۰۱۰) در وزن 75 کیلوگرم، طلا مسابقات قهرمانی جهان مچین (۲۰۰۷) در وزن ۸۰ کیلوگرم، مدال نقره مسابقات جهانی تورنتو (۲۰۰۹) در وزن ۸۵ کیلوگرم، مدال طلای مسابقات جهانی استانبول (۲۰۱۱) در وزن ۸۵ کیلوگرم، مدال طلای مسابقات جهانی مالزی (۲۰۱۳) در وزن ۸۵ کیلوگرم،‌مدال طلای مسابقات جهان اندونزی (۲۰۱۵) در وزن ۹۰ کیلوگرم و مدال طلا مسابقات جهان اندونزی( ۲۰۱۶) و مدال نقره مسابقات جهانی روسیه در سال 2017 گوشه‌ای از افتخارت حمیدرضا قلی پور است که این روزها برای حضور در مسابقات جهانی بعدی تمرینات خود را پیگیری می‌کند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران

ایسنا/خوزستان تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان در رقابت های کشوری به مقام دوم رسید.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان کشور ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید که تیم استان خوزستان با کسب ۱۱۹ امتیاز تیمی و کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۷ مدال برنز، در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی به مدال طلا رسیدند، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی گله و در وزن ۷۵ کیلوگرم نوید سعیدیان صاحب گردن آویز نقره شدند.

همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی چاره اندیش، در وزن ۳۸ کیلوگرم علی اسماعیلی لیوسی، در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدامین خشنودفر، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمهدی حاجیوند، در وزن ۵۲ کیلوگرم علیرضا حیدری، در وزن ۶۸ کیلوگرم محمدجواد عبدولی و در وزن ۸۵ کیلوگرم امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند