Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، الهه احمدی تیرانداز کشورمان که در دومین فینال تیراندازی بازی‌های آسیایی اندونزی هم از کسب مدال بازماند، گفت: مسابقات سه‌وضعیت همیشه سنگین است و این‌ بار شرایط آب‌و‌هوایی اندونزی هم مزید برعلت شد که روی عملکردم تاثیر منفی گذاشته شود. امروز هوا خیلی گرم و شرجی بود و باد هم بود که توی 50 متر خیلی تاثیرگذار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مرحله مقدماتی متوسطی را پشت سرگذاشتم ولی خوب کار کردم و تیرهای مناسبی برای حضور در فینال شلیک کردم اما در فینال نتوانستم خوب کار کنم و چند تیر در وضعیت به‌زانو و ایستاده را خوب شلیک نکردم و از مدال بازماندم.

او در خصوص اینکه فکر نمی‌کند تیراندازی با افت مواجه شده است، گفت: من اصلا افتی نمی‌بینم. ما بعد از ریو یک سال استراحت داشتیم و بعد تمرینات‌مان را شروع کردیم و به بازی‌های آسیایی آمدیم. اگر شما بازی‌های پالمبانگ را با اینچئون مقایسه کنید می‌بینید که ما پیشرفت هم داشته‌ایم. ما در تفنگ بادی و سه وضعیت آقایان و خانم‌ها فینالیست داشتیم که این نشان از پیشرفت ما در تیراندازی است ولی شرایط در فینال خیلی سخت است. اما ثبت این رکوردها در بخش تفنگ نشان می‌دهد که ما خیلی پیشرفت داشته‌ایم. ضمن اینکه تجربه فینال ما از رقبای‌مان خیلی کمتر است.

پرچمدار کشورمان در خاتمه اضافه کرد: قرار است تمرینات را از همین‌جا شروع کنیم و مستقیم  برای بازی‌های جهانی به کره‌جنوبی برویم که امیدوارم بتوانیم سهمیه کسب کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی الهه احمدی بازی های آسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است، اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدار‌های سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند، اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم