Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی ژیمناستیک ایران با سه ژیمناست در فینال تیمی بازیهای آسیایی شرکت کرد و باردیگر عنوان هشتمی خود را تکرار کرد.
رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک پس از تکرار عنوان هشتمی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت:همه تیم ها به طورکامل به جاکارتا آمدند و ما با تیم چهار نفره در مسابقات حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از تمامی تیم ها یک نفر کمتر داشتیم و از این بابت تحت استرس بودیم.ضمنا  کهنی از مچ پا مصدوم است و از کیخا خواستیم در دو وسیله غیرتخصصی در فینال تیمی شرکت کند.

وی ادامه داد: با وجود این که یک نفر کمتر بودیم بچه ها عملکرد خوبی داشتند و در اجرای فنون زیبا کار کردند. دیدید که بچه های ایران در فینال برای کسب رتبه بهتر تلاش کردند اما کامل نبودن تیم سبب شد به عنوان هشتمی بازیهای آسیایی برسیم و رتبه مان را در این مسابقات تکرار کنیم..

خیر خواه افزود: امروز سعی کردم غیبت سامان مدنی را در تیم مدیریت کنم.متاسفانه سامان شب گذشته روی یک حرکت ساده مصدوم شد و به فینال نرسید.مصدومیت سامان استرس زا بود و تیم ما از هم پاشید.من پیش از اعزام تیم ژیمناستیک بارها گفتم که اعزام تیم چهارنفره ریسک است و امروز لطمه اش را خوردیم.اگر تیم ما کامل بود امروز می توانستیم به عنوان پنجمی برسیم و جایگاه مان را بهبود ببخشیم.

 

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: عنوان هشتمی برای تیم ملی ژیمناستیک ایران

 

انتهای پیام/

 

اظهارات خیرخواه درباره بازی های آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899953

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • ماه صورتی در آسمان امشب را ببینید
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • امشب پنجم اردیبهشت، ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه صورتی می‌شود