Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:48:59 GMT

ریحانه پارسا: ریسک کردن در بازیگری برایم جذاب است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۹۰۷۰

ریحانه پارسا: ریسک کردن در بازیگری برایم جذاب است

بازیگر سریال پدر گفت: شاید برخی مواقع پیش می‌آید که کارگردانان بزرگ به دلیل جایگاهشان کمتر سمت تجربه گرایی بروند اما این اتفاق در جوانان عکس است. آنها ریسک می کنند، از هیچ چیز نمی ترسند. ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال پدر در گفت‌وگو با میزان، درخصوص احتمال ساخت فصل دوم سریال پدر گفت: من به شدت دوست دارم این اتفاق بیفتد زیرا حضورم در این سریال برای من به شدت خوب بود و باعث شد تجارب بسیاری را در کنار بازیگران بزرگ داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: البته هنوز هیچ صحبتی از سوی بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در خصوص فصل دوم سریال پدر به میان نیامده اما من اعتقاد دارم اگر بخواهند فصل دوم این سریال را بسازند کاملاً ممکن است، زیرا داستان این سریال به نحوی نوشته شده که موقعیت ساخت قسمت های بعدی را در خود دارد.

بازیگر سریال "پدر" درباره احتمال حضور خود در سینما تاکید کرد: در حال حاضر کارگردانان جوان پیشنهادات زیادی را به من داشته ام. این روزها تصمیم دارم بیشتر تجربه کنم و این تجربه در کنار جوانان لذتبخش است اما به هر صورت همچون هر بازیگری دوست دارم با کارگردانان بزرگ کار کنم.

وی درباره همکاری با نسل جوان فیلمساز اضافه کرد: شاید برخی مواقع پیش می‌آید که کارگردانان بزرگ به دلیل جایگاهشان کمتر سمت تجربه گرایی بروند اما این اتفاق در جوانان عکس است. آنها ریسک می کنند، از هیچ چیز نمی ترسند و همین عاملی است که من دوست دارم در کنار این کارگردانان جوان همچنان تجربه کنم.

این بازیگر جوان درباره همکاری با "سینا مهراد" افزود: سینا مهراد شاید جوان باشد اما از کودکی بازی را تجربه کرده و به نوعی در حال حاضر بازیگری با تجربه به حساب می‌آید. البته این تجربه در سریال پدر به من کمک کرد و باعث شد فضای خوبی برای من به وجود بیاید. در کل مهراد از آن دسته بازیگرانی است که به بازیگر نقش مقابل خود اهمیت فراوانی می دهد و همین نکته ای بود که به من بسیار کمک کرد.

پارسا درباره همکاری خود در کنار "مهدی سلطانی" خاطرنشان کرد: همبازی شدن با مهدی سلطانی سروستانی بی نظیر است و این آرزوی هر بازیگری است که روبروی وی به ایفای نقش بپردازد. البته برای من که کم تجربه بودم علاوه بر لذت بردن به نوعی کلاس درس محسوب می‌شد و هر لحظه از تکنیک و در کنار آن اخلاق سلطانی درس می گرفتم.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد

بخشی جنبی دو هفته کارگردانان کن که از سوی اتحادیه کارگردانان سینمای فرانسه برگزار می‌شود، فهرست آثار این بخش را طی یک نشست خبری در پاریس اعلام کرد.

بخش دو هفته کارگردانان با کمدی درام «زندگی من» ساخته «سوفی فیلرس» کارگردان فرانسوی افتتاح خواهد شد که درست قبل از مرگ نابهنگام او تابستان گذشته فیلمبرداری شد و پس از تولید توسط خانواده‌اش تکمیل شد.

این فیلم داستان زنی میانسال را روایت می‌کند که برای فرار از واقعیت‌های سخت زندگی‌اش به ارتفاعات اسکاتلند سفر می‌کند و در آن بازیگرانی، چون «آگنس ژائوی»، «فیلیپ کاترین»، «والری دونزلی» «ادوارد سولپیس»، «آنجلینا وورث» و «امانوئل سالینجر» نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم اختتامیه هم «اسلحه‌های پلاستیکی» ساخته «ژان کریستف موریس» درباره مردی است که در سفری به دانمارک دستگیر می‌شود و متهم به قتل همسر و سه فرزندش است.

فهرست کامل فیلم‌های بخش جنبی دو هفته کارگردانان کن ۲۰۲۴ (Directors’ Fortnight) از این قرار است:

زندگی من– فیلم افتتاحیه (فرانسه)
کارگردان: سوفی فیلیرس

در تصویر خودش (فرانسه)
کارگردان: تیری دی پرتی

شب کریسمس در میلرز پوینت (ایالات متحده آمریکا)
کارگردان: تایلر تائورمینا

صحرای نامیبیا (ژاپن)
کارگردان: یوکو یاماناکا

شرق ظهر (مصر)
کارگردان: سلام الکوسی

وعده شبانه (فرانسه)
کارگردان: کارولین پوگی و جاناتان وینل

ایفوس (ایالات متحده آمریکا)
کارگردان: کارسون لوند

زل زننده (ایالات متحده آمریکا)
کارگردان: رایان جی اسلون

گربه روح آنزو (ژاپن)
کارگردان: یوکو کونو و نوبوهیرو یاماشیتا

خوب (ایالات متحده آمریکا)
کارگردان: هند دونالدسون

مونگرل (تایلند)
کارگردان: چیانگ وی لیانگ و یو کیائو یین

ساعات بازدید (فرانسه)
کارگردان: پاتریشیا مازوی

ساوانا و کوه (پورتوریکو)
کارگردان: پائولو کارنیرو

خواهر نیمه شب (هند)
کارگردان: کاران قندهری

چیزی قدیمی، چیزی جدید، چیزی قرضی (آرژانتین)
کارگردان: هرنان روسلی

آسمان در حال سقوط (برزیل)
کارگردان: اریک روچا و گابریلا کارنیرو دا کونا

هایپربوری (شیلی)
کارگردان: کریستوبال لئون و واکین کاسینا

راه دیگر (اسپانیا)
کارگردان: جوناس تروبا

به سرزمینی ناشناخته (دانمارک)
کارگردان: مهدی فلیفل

زبان جهانی (کانادا)
کارگردان: متیو رنکین

تفنگ‌های پلاستیکی (فرانسه) - فیلم اختتامیه
کارگردان: ژان کریستف موریس

نمایش ویژه:

داستان‌های آمریکایی: غذا، خانواده و فلسفه (بلژیک)
کارگردان: شانتال آکرمن

دو هفته کارگردانان کن که در سال ۱۹۶۹ اتحادیه کارگردان سینمای فرانسه ایجاد شد، بخش جنبی مستقل در جشنواره فیلم کن است که به نمایش منحصر به فردترین اشکال سینمای معاصر اختصاص دارد که بر خلاف بخش رسمی کن، غیر رقابتی است و به نمایش فیلم‌های کوتاه، نیمه بلند و بلند، داستانی و غیرداستانی، اکشن زنده و انیمیشن اختصاص داد.

امسال برای نخستین بار جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در بخش دو هفته کارگردانان کن اعطا می‌شود.

منبع: یسنا

tags # سینما سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • فیلم‌های دوهفته کارگردانان کن اعلام شد
  • فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند