Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@10:05:58 GMT

زمان پخش سریال "بازی نقاب‌ها"؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۹۵۲۲

جعفری جلوه با اعلام جدول پخش جدید این شبکه گفت: سریال «بازی نقاب ها» مراحل نهایی فنی را سپری می‌کند و پس از پایان سریال «پدر» روی آنتن شبکه دو می‌رود. ناطقان: محمد رضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما با تاکید بر اینکه شبکه دو به نوعی قرارگاه معلم و مدرسه است، درباره تولید مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو» گفت: شبکه دو سیما با توجه به گستردگی که در موضوعات دارد و بر اساس خانواده محور بودن آن، طیف وسیعی از مخاطبان را در حوزه خانواده، معلم و مدرسه و سایر حوزه‌ها دربرمی گیرد، که البته خوشبختانه در این زمینه گام‌های خوبی مانند تولید مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو» برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اعظم این مجموعه که تصویرگر معلمین فداکار و خلاق در محیط‌ها و مناطق صعب و دشوار کشور می‌باشد پخش شده وپس از پایان و در ادامه انشالله دیگر قسمت‌های آن به سراغ موضوعاتی همچون خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌دار خواهد رفت.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده درباره برنامه تلویزیونی «کام شیرین» اظهار کرد: ما در راستای تحکیم خانواده و نقش محوری آن در سلامت جامعه، برنامه «کام شیرین» را برای جوان‌هایی که در پی ازدواج و آموزش مهارت‌های خانواده هستند، سری جدیدی را اخیرا در نظر گرفتیم. درواقع این برنامه دو دوره موفق را پشت سر گذاشت و انشاالله در فصل جدیدخود هم بتواند موفق عمل کند.

مدیر شبکه دو سیما در خصوص سری مستند‌های دست آفریده‌ها که با مشارکت سازمان گردشگری و صنایع دستی تولید شده است، بیان کرد: ما در شبکه دو به هنر‌های سنتی و صنایع دستی که جزو مشاغل خانگی مهم تلقی می‌شود توجه ویژه به عمل اورده ایم و باور داریم؛ حیطه این نوع مشاغل نیز با صنایع دستی ما عجین شده. بر همین اساس پیش تفاهم نامه‌ای با معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منعقد کرده‌ایم که در پی آن مستند «دست آفریده ها» که در مرحله تولید قرار گرفته است به زودی پخش می‌شود و امید داریم مخاطبان خود را اغنا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سریال «بازی نقاب ها» به زودی به روی آنتن خواهد رفت، ادامه داد: این سریال هم اکنون مراحل نهایی فنی خود را سپری می‌کند و امید است که پس از اتمام مجموعه «پدر» تقدیم مخاطبان شود.

جعفری جلوه درباره پخش دو برنامه گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، گفت: شاهد روند تولید مجموعه «دوقلوها» هستیم که در ۱۰۰ قسمت درحال ساخت است و تولید آن با همت گروه سازنده با جدیت دنبال می‌شود. همچنین درحال حاضر فصل سوم «محله گل و بلبل» از عید سعید قربان روانه آنتن خواهد شد و پخش آن در ۱۰۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، در ماه‌های پیش رو تقدیم مخاطبان می‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شبکه دو ، بازی نقاب ها ، پدر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شبکه دو بازی نقاب ها پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • «سلمان فارسی» پروژه‌ای جریان‌ساز
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد